۱۱۰۰ مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان لرستان اعزام شد

تسنیم نوشت:نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک‌نهاد ارزشی و نمونه تبلیغ دینی در ساماندهی هیئت مذهبی، گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم است،‌ گفت:‌ با تلاش سازمان تبلیغات ۱۱۰۰ مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان لرستان اعزام شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: عید سعید فطر باهمه زیبایی‌ها، مهربانی‌ها و عطوفت‌ها الهی برما واردشده است.

وی عید فطر را مظهر اجتماع و وحدت مسلمانان دانست و افزود: مسلمانان در روز عید فطر شکر بندگی همه‌جانبه خدای متعال را به‌جا می‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از عید سعید فطر به‌عنوان روز امنیت عذاب الهی و اتحاد مسلمان در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: مسلمان در روز عید فطر با پرداخت زکات فطره به مبارزه با فقر و فلاکت می‌پردازند چراکه زکات فطره برای ریشه‌کن کردن فقر است و به فقرای شیعه پرداخت شود.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین مسائل مربوط به عید فطر توجه به حکومت ظلم‌ستیز و عدالت‌گستر امام زمان(عج) است؛ امروز از امام زمان(عج) یاد کنید و برای حکومت جهانی آن حضرت چشم‌انتظار باشید، حکومتی که سبب عزت بخشی مؤمنان و ذلت کفار است.

آیت‌الله میرعمادی به هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: تبلیغ از مهم‌ترین مسائل جامعه است و وظیفه پیامبران الهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات یک‌نهاد ارزشی و نمونه تبلیغ دینی در ساماندهی هیئت مذهبی، گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم است و با تلاش این مجموعه در ماه مبارک رمضان هزار و 100 نفر مبلغ در سراسر استان اعزام شدند که این آمار در مقایسه با سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است و امیدواریم این رقم افزایش پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در ایجاد گفتمان دینی در مدارس برای نسل جوان برنامه‌های خوبی داشته است اظهار داشت: مردم نیازمند علمای دینی هستند و سازمان تبلیغات در اعزام مبلغ و تبلیغ چهره به چهره در فضای مجازی در رابطه با شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند اقدامات خوبی انجام داده است.

وی یکی از آسیب‌های جدی جامعه را مسئله مواد مخدر دانست و افزود: امروز روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و همه از تأثیر مخرب، مضر و جبران‌ناپذیر به زندگی فردی و اجتماعی آگاه هستیم؛ فروپاشی نظام خانواده، طلاق، فقر، بیکاری و خشونت‌های اجتماعی از مضرات پرخطر اعتیاد است ازاین‌رو لازم است همه مردم به ضرر مواد مخدر آگاهی پیدا کنند.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید راه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه ترویج شود، عنوان کرد: مواد مخدر ریشه بسیاری آسیب‌های اجتماعی است که باید کمک کنیم این بلای خانمان‌سوز از جامعه ما رخت ببندد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =