به گزارش خبر گزاری خبر انلاین مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان شاغل و بازنشسته ، شرکت آب و فاضلاب روستایی برگزار شد و از 62 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز تقدیر شد. به گزارش خبرگزاری خبرانلاین این مراسم که با حضور استاندار سمنان ، مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین ، مدیران به اتفاق جمعی از همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده محترمشان برگزار شدتجلیل بعمل آمد .

به گزارش خبر گزاری خبر انلاین مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان شاغل و بازنشسته ، شرکت آب و فاضلاب روستایی برگزار شد و از 62 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین این مراسم که با حضور استاندار سمنان ، مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین ، مدیران به اتفاق جمعی از همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده محترمشان برگزار شدتجلیل بعمل آمد .
استاندار سمنان با بیان مطالبی اظهار داشت : دهه مبارک فجر دهه قدردانی و شکر گذاری است و دهه ای است که انسان احساس می کند سر آغاز حاکمیت مردم در سی و هفت سال پیش شروع و وارد سی و هشتمین بهار آزادی شدیم حاکمیت مردم در همه مقاطع است .
ایشان با اشاره به فرمایش حضرت امام علی علیه السلام که فرمودند : فرصتها مثل ابر بهاری است که از روی سر انسانها می گذردهرکس قدرش را دانست شرایط را محترم شمرد و از آن فرصت درست استفاده کرد خوشحال خواهد بود . یکی از هنرهای امام راحل این بود که به جوانهای این کشور خود باوری داد خود باوری خیلی مهم است جوان باید به استعدادهای درونی خودش با اتکا به ذات اقدس الهی مطمئن باشد نه شک کند .
وی با توجه به حضور پیشکسوتان بازنشسته اظهار داشت : خوشبختانه در این جشنواره از پیش کسوتان آب و فاضلاب روستایی دعوت بعمل آمده که باید ارزش و منزلت آنها را بلند مرتبه و ارجمند بشماریم چون تمام تلاش خودشان را 30 سال تلاش و کوشش در حساسترین دستگاه اجرایی که آب و فاضلاب روستایی است آن هم خدمت به محرومترین مردم در داخل روستاها خدمت و عمرشریفشان را مصرف کردند.
دکترخبازدرادامه سخنان خود با اشاره به دانش آموزان و دانشجویان ممتاز بیان داشت : دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت آبفار در این مجموعه جمع شدید تا هم نسبت به پیش کسوتانتان ادای احترام کنید و به آنها بگوئید ما قدر و منزلت ارزش کارهای شما را می دانیم درست است که به امر ظاهر شما امروز درمصادر امور نیستید ولی در قلب کارکنان حضور دارید خدماتی که در گذشته شما انجام دادید روستاهایی که آبرسانی کردید از نظر مردم دعا گوی شما هستند ما هم قدردان زحمات شما هستیم به پیش کسوتان خودمان احترام می گذاریم بدلیل اینکه آنها هویت این مجموعه هستند که عمرشان را صرف خدمت کردند .
وی در پایان با اشاره به این مطلب فرمودند : خوشبختانه استان سمنان از نظر استعداد ، استعداد بالایی دارد دلیلش هم این است که دامن مادرها دامن پاک و لقمه هایی که پدرها به بچه هایشان میدهند لقمه های حلال ، اصالتا خانوادها خانوادهای متدین هستند.
در ادامه مهندس کشاورزیان مدیر عامل شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و قدردانی از زحمات دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت دانست و اظهار داشت این جشن را برای طالبان علم و دانش برگزار نموده ایم و کسی که طالب علم است پرهای فرشتگان در زیر پایش پهن می شود و این اهمیت علم و دانش در دین مبین اسلام را نشان می دهد و باعث افتخار ماست که ما در وزارت نیرو بالاخص در جمع همکاران شرکت از ممتازینی که در صد بالایی از فرزندان همکاران عزیز که رتبه های اول را در مقاطع تحصیلی خودشان را بدست آورده تجلیل می کنیم .
گفتنی است اجرای کلیپ از عملکرد شرکت در گذر زمان همچنین برگزاری مسابقه و اجرای نمایش توسط گروه هنری برپا برجا از دیگر برنامه های این مراسم بود . در پایان نیز به 62 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز به تفکیک مقاطع تحصیلی هدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =