رامین رضاییان برای مذاکره با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به این کشور سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مدت هاست که پرسپولیسی ها در حال تلاش هستند تا رامین رضاییان را پیدا کنند و با او درباره فصل آینده حرف بزنند. اما رضاییان تا حالا خودش را آفتابی نکرده و این موضوع باعث عصبانیت برانکو هم شده است. امروز شایعه شده که رضاییان به تیم بورا اسپور ترکیه خواهد رفت و با این تیم قرارداد خواهد بست.
رسانه های ترکیه امروز خبری از بستن قرارداد بین تیم ریزه اسپور ترکیه و رامین رضاییان دادند. رضاییان روز گذشته به ترکیه سفر کرد تا با مسئولین این تیم ترک مذاکره کند.

ناگفته نماند باشگاه ریز اسپور چندی پیش هم اعلام کرده بود که در ازای مبلغ 800 هزار دلار خواهان جذب طارمی شده بود اما این بازیکن درخواست یک میلیون دلار کرده بود که مذاکرات را به بن بست رسانده بود. اما حالا به نظر می رسد طارمی پس از تجدید نظر برای پیوستن به این تیم لیگ برتری ترک راهی ترکیه شده است.گفتنی است رامین رضاییان هم در سفر به ترکیه طارمی را همراهی می کند که او نیز با باشگاه بورا اسپور ترکیه به توافقات اولیه دست پیدا کرده است.به گزارش پیروزی طارمی قطعا با این نیم امضا نمی کند چون اگر می خواست با ریزه اسپور توافق کند به باشگاه پرسپولیس نمی آمد و هواداران را امیدوار به ماندن نمی کرد و وکیلش هم حرف از توافق قطعی با طاهری و مدیریت باشگاه نمی زد.

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =