مرور خاطرات بازیکن ایرانی که به خاطر ستاره سابق چلسی ضربه خورد

حسین کعبی روزی در لستر سیتی بازی می کرد، تیمی که حالا صدرنشین فوتبال جزیره است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین کعبی یک فصل در لیگ دسته اول بازیکن لستر سیتی بود؛ باشگاهی که این روزها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. همین اتفاق بهانه ای است تا با حسین درباره لستر حرف بزنیم و خاطراتی که از این باشگاه دارد.
حسین لسترسیتی این روزها در لیگ برتر صدرنشین است و همه را غافلگیر کرده است. تو سابقه بازی در این تیم را داری. نظرت درباره موفقیت این تیم چیست؟
لستر تیمی است که معمولا وقتی به لیگ برتر برمی گردد، دوام نمی آورد و زود به دسته دوم سقوط می کند. من بعد از جدایی از لستر همیشه نتایج این تیم را دنبال کردم و معمولا چنین شرایطی داشت. امسال باشگاه رانیری را آورد که مربی شناخته شده است. او در تیم موناکو در فرانسه موفق بود. لستر بازیکن شناخته شده و اسمی ندارد ولی در عوض یک مربی بسیار بزرگ دارد. رانیری انرژی زیادی به تیمش داده و این را می شود از نتایج لستر فهمید. انگار برای آنها چلسی، منچسترسیتی، آرسنال و منچستر تیم های کوچکی هستند. فرق ندارد جلوی لیورپول بازی می کند یا استوک سیتی. تیم اصلا استرس ندارد. بازی آخر تیم جلوی منچستر سیتی را دیدید؟ فوق العاده بودند.
فکر می کنی این تیم قهرمان شود؟
در انگلیس قهرمانی واقعا سخت است. الان به جدول نگاه کنید. تیم ها اختلافی ندارند. یکی از حسن های لیگ برتر جزیره این است که تا روز آخر نمی دانید کدام تیم قهرمان می شود. امسال هم به نظرم شرایط اینطور خواهد بود.
تو یک سال در لسترسیتی بودی. از این باشگاه و طرفدارانش حرف می زنی.
هواداران لستر بسیار متعصب هستند. در شهر لستر فقط همین یک تیم وجود دارد. مردم هم از بازی ها به شدت استقبال می کنند. در همان لیگ دسته یک، صندلی خالی در ورزشگاه پیدا نمی شد. اتفاقا با دوستانم در انگلیس چند روز قبل حرف می زدم که بحث لستر هم شد. می گفتند باشگاه به خاطر بازی های خوبش حتی طرفدارانی خارج از شهر پیدا کرده است. این به خاطر فوتبال زیبایی است که تیم ارایه می دهد. درباره باشگاه هم خب من در باشگاه منچستر یا رئال نبودم که بدانم شرایط آنها چطور است ولی لستر که باشگاه کوچکی به حساب می آید، 13 زمین تمرینی داشت. قضای باشگاه بی نظیر بود. همه جور امکانات وجود داشت. ما برای هر نوع تمرینی امکانات داشتیم.
چرا تو نتوانستی در یک فصلی که کنار این تیم بودی، بازی کنی؟
مربی تیم که من را خواست، خیلی به بازی ام علاقه داشت. از روز اول می گفت کاش itc ات زود برسد و بازی کنی. آن موقع پرسپولیس کمی دیرتر اقدام کرد و کارت بازی ام دیر صادر شد. در 4،5 هفته اول همه چیز خوب بود و حتی من برای تیم بازی کردم ولی اتفاقات بدی در باشگاه افتاد. مدیرعامل باشگاه بر سر جذب یک بازیکن نامی که 35 ساله بود و در چلسی بازی کرده بود، با مربی به مشکل خورد و این مسئله منجر به جدایی مربی ما شد. تا آن موقع در صدر بودیم. چون مربی بازیکن را نگرفت، مشکل پیدا کردند و رفت. در واقع من به خاطر این اختلافات ضربه خوردم. بعد از آن دیگر مشکلات زیاد شد. مربی جدید که آمد بازیکنی را بازی می داد که می شناخت. من هم بازیکن آسیایی بودم و شناختی نداشتند. بعد از آن دیگر نتوانستم ادامه دهم و به ایران برگشتم. تصمیم خوبی بود چون توانستم با پرسپولیس به قهرمانی برسم.
شاید بهتر بود در اروپا بمانی...
من نباید رویا پردازی می کردم. با جثه ای که من داشتم بازی در انگلیس سخت بود. نه اینکه نمی توانستم ولی شما نگاه کنید سبک بازی در انگلیس چطور است. فیزیکی و روی هوا.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =