ایسنا نوشت:

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که مسئولیت بررسی تعرض جنسی دو پلیس عربستانی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را به هیات تحقیقات و دادستانی کل ارجاع داده است.

روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان با اشاره به پرداختن رسانه‌ها به مساله تعرض جنسی دو پلیس عربستانی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده که در حال بازگشت به کشور خود بودند، اعلام کرد که بررسی پرونده متهمان این حادثه به منظور تکمیل اقدامات ضروری، به هیات تحقیقات و بازپرسی دادستانی کل عربستان ارجاع داده شده و سفیر ایران نیز در جریان کامل این اقدامات قرار گرفته است.

این مسئول عربستانی تصریح کرد: نهادهای ذی‌ربط عربستان طبق قانون مسئول هستند تا متهمان این حادثه را به اشد مجازات برسانند و تمام اقشار جامعه مسلمان عربستان نیز چنین جنایات شنیعی را محکوم می‌کنند.

پیشتر حسین امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران در امور کشورهای عربی و آفریقایی تاکید کرد که مقامات بلندپایه عربستان اعلام کردند که این دو پلیس متهم به تعرض جنسی در فرودگاه جده را بازداشت کرده‌اند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    9 2
    مادربزرگ من حالش خوب نیست، می‌خواست برای اولین بار بره به حج، واکسن را نیز زده بود و کاملاً آماده بود، که یکباره دستور به لغو آمد اگر می‌خواهید لغو کنید خب ثبت‌نام را لغو کنید، نه اینکه پول را از مردم بگیرید ولی بعد سفر را لغو کنید. نامردیه. آن کسانی که کلی برنامه ریزی کرده بودن خسارتش را کی می‌دهد، دمتان گرم لغو کنید اما ثبت‌نام رو...