ایسنا نوشت:

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از ارسال نتیجه استعلام وزیران عضو هیات واگذاری در خصوص تایید اهلیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: نیتجه این مزایده قطعا فردا اعلام می شود.

جعفر سبحانی- مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص نتیجه استعلام وزیران هیات واگذاری که قرار بود تا ظهر امروز به سازمان خصوصی سازی ارسال شود، گفت: تمامی استعلام ها و صورتجلسه های مربوط به تایید اهلیت خریداران استقلال و پرسپولیس توسط وزرای عضو هیات واگذاری به دست سازمان خصوصی سازی رسیده و منعی برای اعلام نتیجه وجود دارد لذا نتیجه این مزایده فردا اعلام می شود.

وی افزود: نتیجه این مزایده به این دلیل فردا اعلام می شود که امروز باشگاه پرسپولیس بازی حساسی با تیم الهلال عربستان دارد لذا تصمیم گرفته شد تا به منظور جلوگیری از حاشیه ها ، نتیجه مزایده فردا اعلام شود تا پرسپولیس نیز با آرامش بازی خود را انجام دهد.

سبحانی در خصوص اینکه برخی مدعی هستند که مزایده چهارم سرخابی ها برنده ندارد، گفت: همه موارد مطرح شده، برداشت هایی است که اشخاص دارند به طوری که در مورد باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار هستیم که مزایده این باشگاه برنده داشته باشد و احتمال بسیار زیاد این باشگاه برنده دارد زیرا 3 متقاضی برای خرید این باشگاه وجود داشته و بعید است که هر سه رد شده باشند اما چون استقلال تنها یک متقاضی دارد با این اطمینان نمی توان در مورد این باشگاه صحبت کرد ولی امیدواریم هر دو برنده داشته باشند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص احتمال لغو واگذاری و اجاره این دو باشگاه نیز توضیح داد و گفت: قانون به صراحت اعلام می کند که این دو باشگاه باید واگذار شود لذا بحث اجاره این دو باشگاه مطرح نیست زیرا ما مجری قانون هستیم و اجاره سرخابی ها به هیچ عنوان توسط هیچ مقام و نهادی به سازمان خصوصی سازی پیشنهاد نشده است.

وی اضافه کرد: حتی اگر فرض بر این باشد که این دو باشگاه ، به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شود، وزارت ورزش برای اداره این دو باشگاه بیشتر اهلیت دارد لذا با اطمینان می توان گفت که برای استقلال و پرسپولیس بحث اجاره مطرح نبوده و چنین پیشنهادی به سازمان خصوصی سازی ارسال نشده است.

سبحانی در خصوص احتمال فروش سرخابی ها به خودروسازان نیز گفت: این خبر از سوی سازمان خصوصی سازی تایید نشده و تنها برداشت شخصی افراد است زیرا نتیجه این مزایده تا فردا مشخص نیست.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    نباید پرسپولیس بازیچه شه بخواطر اینکه استقلال متقاضی نداره ...
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      الان دقیقا چه جوری به این نتیجه رسیدی که چون استقلال متقاضی نداره، پرسپولیس بازیچه شده؟
    • علیرضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      2 0
      آره واقعاً ؛ سر نخواستن استقلال دعواس ، واسه همین پرسپولیس رو هم دارن بازی میدن. وزارتی های عزیز چه خوشتون بیاد چه نیاد ، پرسپولیس محبوب تر از استقلاله و بیشتر از اون خواهان داره
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    86 22
    پس در نتیجه هدایتی رد صلاحیت شده.............
  • بی نام RO ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    به خاطر اينكه امروز پرسپوليس به حاشيه نرود معلومه كه هدايتي برنده نشده. واقعا متاسفم
  • بینام ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    61 3
    میخوان قبل از بازی دله بچهای تیم رو نشکنن واقعا نامردیه
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    78 1
    معل.م است به برنده واقعی ندادید. اگر هدایتی بود اعلام می شد. قطعا به خودروساز دادند.
  • فرزین IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    54 3
    بهنام پیشرو قطعا نیست ، چطور شرکتی که کتر از یک ساله تاسیس شده و اصلا فعالیت مشخصی نداره میتونه اعلام بشه و شرکتی ده ها کارخانه زیرمجموعش هستن میتونه رد بشه؟ استیل آذین قطعا برنده اس