تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام جماعت و دولت و مجلس و مداح و سخنران انقلابی می‌خواهیم که همه آنها به حوزه علمیه انقلابی بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امشب درهمایش بزرگ طلاب بسیجی، روحانیون و ائمه جماعات که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: ده سال پیش نمی توانستیم اتفاقاتی که در غرب آسیا افتاده است را پیش بینی کنیم و چشم اندازی از آن چه که امروز شاهد آن هستی در اختیار نداشتیم.

اهم اظهارات سعیدی به شرح زیر است:
* آمریکا در جنگ های نیابتی ارتش عراق و سوریه و یمن و لیبی را از یکدیگر متلاشی کرد و هزینه های سنگینی را متحل کرد و مسلمانان بیگناهی کشته و آواره شدند.

*حاج قاسم سلیمانی در صحنه عملیات جنگ سوریه و عراق را مدیریت کرد، سردار سلیمانی سرلشکرهای سوری را جمع کرد و آنها را علیه داعش بسیج کرد، نقش مقام معظم رهبری و راهبرد هوشمندانه ایشان در تحولات منطقه بسیار مهم است.

* حشد الشعبی تجربه بسیج و سپاه است و اگر این نیروی مردمی نبود موصل و کرکوک آزاد نمی شدند که این موضوع راهبرد جمهوری اسلامی درمنطقه است، چهارمین مولفه راهبرد هوشمندانه نظام اسلامی انتقال فرهنگ بسیجی است که همان کار برای رضای خدا است.

* عربستان قصد داشت ظرف یک ماه یمن را به دست بیاورد اما بیش از 2سال از حمله نیروهای آل سعود به یمن می گذرد و تاکنون موفقیتی به دست نیاوردند که مقاومت نیروهای یمنی نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.

*موشک ایران نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن تبدیل کرده است، یکی از مهم ترین راهبرهای جمهوری اسلامی تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن است.

* مدیریت و رهبری هوشمندانه ایران توانست بزرگترین طرح آمریکا را با شکست روبرو بکند، تسلط بر سوریه و عراق و ایجاد ناامنی در ایران و عدم محوری ایران از جمله اهداف آمریکا بود که با شکست روبروشد.

* دشمن می خواهد بین ماندن و حفظ آرمان ها یکی را انتخاب کنیم، ما نمی توانیم دست از آرمان های خود برداریم، در جریان مذاکرات برجام بی اعتمادی آمریکا بر همگان اثبات شد و از ابتدا مشخص بود جانیان بالفطره قابل اعتماد نیستند.

*نقش دوم طلاب در کرمانشاه سرکشی به خانواده های زلزله زده بود و همچنین توزیع اقلام از دیگر اقدامات طلاب در زلزله کرمانشاه است که هنوز تداوم دارد، در آینده قرار است هزار نفر از طلاب به آموزش های لازم مجهز شوند و مسائل مربوط به بحران های اجتماعی نظیر زلزله به آنها گفته شود تا در شرایط بحرانی از وجود آنها استفاده شود.
29214

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =