فریاد دفاع از قدس شریف در کرانه های خلیج فارس طنین‌انداز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مرزنشینان غیور و روزه دار، حافظان خلیج فارس و مدافعان تنگه هرمز در سراسر هرمزگان برگزار و فریاد رهایی و دفاع از قدس شریف در کرانه های خلیج فارس طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، مردم هرمزگان به عنوان حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس، در شهر‌ها، بنادر و جزایر هرمزگان، دوشادوش هم، یک صدا و یکدل در روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف و شکست رژیم صهیونیستی را رساتر از همیشه فریاد زدند.

مردم شیعه وسنی هرمزگان در صف‌های به هم فشرده با وحدت و یکدلی، یاری رساندن به ملت بی دفاع فلسطین و پایان نسل کشی در سرزمین‌های اشغالی را خواستار شدند.

امروز کرانه‌های خلیج فارس از بندرعباس تا ابوموسی، جاسک، لنگه، میناب، خمیر، قشم، کنگ، رودان و حاجی آباد همه و همه، لبریز از شمیم عطر حضور هرمزگانی‌های غیرتمندی بود که یک صدا و یکدل آزادی قدس عزیز را فریاد زدند.

راهپیمایان با فریادهای الله و اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با همبستگی خود پایه های کفر و استکبار را درهم کوبیدند.

شرکت کنندگان در پایان این راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای در نه بند، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف و بیزاری از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =