عضو کمیسیون برجام متن گزارش برجام را شبیه به گفتمان تیم قبلی مذاکرات دانست و از قسم جلاله بذرپاش نوشت که یک ربع قبل متن گزارش را دیده است.

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که متن تهیه شده در برجام را برآمده از نظر اکثریت نمی داند و می گوید این متن خارج از کمیسیون نوشته شده است. تاج گردون در صفحه اینستاگرامش توضیحات بیشتری داده است. اینجا را ببینید.

تحلیلی بر نظرات موافقان وزیر راه و شهر سازی 

بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی فردا در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد. استیضاح عباس آخوندی تنها 13 امضا دارد و بسیاری از نمایندگان یکی پس از دیگری از طرح این استیضاح انتقاد کرده و آن را در شأن مجلس نمی دانند. اینجا را ببینید.

 

امروز استیضاح آخوندی در مجلس انجام شد و بر خلاف انتظار استیضاح کنندگان، آخوندی بیش از رای زمان رای اعتماد ، رای آورد اینجا را ببینید.
 وزیر راه در نشست استیضاحش در مجلس گفت: من تا امروز 4 بار از نمايندگان مهر تاييد گرفته ام. يکبار روز راي اعتماد و سه بار هم از من سوال شد و پاسخ هاي من قانع کننده بود و شما مجددا به حرف هاي من اعتماد کرديد. اميداورم براي بار پنجم هم حرف هاي من براي شما قانع کننده باشد. اینجا را ببینید.

مجتبی رحماندوست  نماینده تهران درجلسه استیضاح  وزیر راه به عنوان دومین مخالف وزیر راه و شهرسازی پشت تریبون مجلس رفت. اینجا را ببینید.

تعداد آرای موافق آخوندی از جلسه رای اعتمادش بیشتر شد

آخوندی امروز توانست نظر موافق 175 نماینده را کسب کند و وزیر راه و شهرسازی باقی بماند، یعنی این تعداد به استیضاح او رای مخالف دادند و در برابر 72 نماینده با استیضاح او موافق بودند و نمی خواستند آخوندی به وزارتخانه برگردد. اینجا را ببینید.

 

استیضاح عباس آخوندی وزیر راه شهرسازی در مجلس برگزار شد و با رای نمایندگان آخوندی به کار خود در مجلس ادامه داد. اینجا را ببینید.

 یکی از نمایندگان مخالف وزیر در سخنانش گفت که در طرح سوال از مسکن، ایشان با اختلاف یک رای کارت زرد و اعمال نظر هیئت رییسه  دریافت نکرده است. این سخنان او با واکنش علی لاریجانی مواجه شد که در پاسخ گفت این سخن شما  در حوزه اختیار هیئت رییسه است و ادعای شما درست نیست. اینجا را ببینید.

 

در جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد و مخالفان و موافقان وزیر و خود او سخنان خود را مطرح کردند. اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.

در جریان استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برخی از نمایندگان مرتبا شعار«الله اکبر» سر می دادند.به گزارش خبرآنلاين اين شعار دادن ها بيشتر در زمان سخنان مخالفان وزير انجام مي شد.اینجا را ببینید.

212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =