زخم کهنه، باز هم استقلال را زمین‌گیر کرد

استقلال در بازی دیروز نتوانست گلی به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال باز هم امتیاز از دست داد. آن هم در مقابل تیمی که تاب فشار آوردن به استقلال را نداشت و در طول 90 دقیقه در لاک دفاعی فرو رفته بود. اما چه شد که استقلال با بیش از 10 فرصت گلزنی ، بدون حتی یک گل استادیوم ثامن مشهد را ترک کرد؟

در این مسابقه بازهم ضعف همیشگی استقلالی ها در این فصل خودنمایی کرد.مهاجمین هدف استقلال بار دیگر ثابت کردند که بازیکنان تمام کننده ای نیستند و نمی شود روی آن ها حساب چندانی باز کرد. سجاد شهباززاده دیروز دو موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد. جابر انصاری هم در دقایقی که در نوک خط حمله قرار گرفت یکی دو فرصت خوب را از دست داد و علی قربانی هم در مدت زمان حضورش در زمان نتوانست کار خاصی از پیش ببرد.

در خط هافبک هم استقلالی ها عملکرد متوسطی داشتند. به جز سرور جباروف که بازهم در سطح خیلی خوبی ظاهر شد، بقیه نفرات مثل اسماعیلی و امید ابراهیمی چندان نتوانستند در بازیسازی و طراحی حملات موفق عمل کنند و البته موقعیت هایی هم که برای مهاجمین ساختند، به هدر رفت.

شفر برای فرار از سردرگمی هافبک ها و بی دقتی مهاجمان، قائدی را به زمین فرستاد. بازیکنی که از قضا توانست جان دوباره ای به خط حمله استقلال دهد و حتی یک توپ را به تیر کوبید.

بعد از وقفه 20 روزه بخاطر مسابقات ملی و رفتن استقلال به اردوی کیش، هواداران این تیم امیدوار بودند که سرمربی جدید این تیم فرصت کافی برای دیکته کردن تفکرات خود به استقلال داشته باشد اما به نظر می رسد که شرایط استقلال تغییر محسوسی نداشته و استقلال هنوز هم از همان مشکلات قدیمی رنج می برد.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =