تقدیر کشوری از اوقاف البرز به خاطر اجرای موفق طرح آرامش بهاری در کشور

طرح آرامش بهاری که امسال با سوگواره یاس نبوی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به همه استان ها ابلاغ گردید شامل برنامه های مختلف و متنوعی بود که همه استان ها را موظف به اجرای آن نمود. از جمله آن ها می توان به ایجاد فضای مناسب برای زائرین نوروزی امامزادگان، در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید امامزادگان به قطب فرهنگی وارد شوند، اشاره کرد.

به گزارش خبر آنلاین - البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز : تمام توان خود را بر اجرای هرچه باشکوه تر این طرح معطوف کرد و از پتانسیل ها و امکانات استانی برای هرچه با شکوه تر آن استفاده نمود و حتی اقدام به انجام فعالیت های ابتکاری از جمله نمایشگاه بزرگ یاس نبوی که در نوع خود در کشور منحصر به فرد بود نموده که به لطف خدا سازمان اوقاف و امور خیریه پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های اوقاف البرز، آن را شایسته تقدیر دانسته و از زحمات این استان قدردانی نمودند.
در این تقدیر که توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف کشور صورت گرفت از زحمات و تلاشهای مضاعف همکاران جهت برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی سال 1394، اعم از روابط عمومی اوقاف البرز ،کارشناسان فرهنگی و اجتماعی، هیئت امناء، مدیران مراکز فرهنگی قرآنی و خادمین تقدیرو تشکر شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =