عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در سنندج انجام شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری از شب گذشته با تجهیزات لازم عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها را در سطح شهر آغاز کردند.

آرش رخزادی در گفتگو با خبرآنلاین، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخاب حفظ زییایی و آراستگی سطح شهر است .

وی افزود: در راستای حفظ نمای بصری سطح شهر، شهرداری قبل از شروع تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم در خصوص تعیین نقاط جهت تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود .

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: خوشبختانه برخی از کاندیداها براساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به رعایت قانون و عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز اقدام کردند که نقش بسزایی در پاکیزگی سطح شهر داشتند .

وی گفت: برخی از طرفداران کاندیداها هم اقدام به نصب تبلیغات غیرمجاز کردند که به طور کامل چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری بصورت مستمر در سطح شهر در ایام برگزاری تبلیغات اقدام به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز کردند .

رخزادی بیان کرد: از پنج شنبه شب نیز که انتخابات به اتمام رسید عملیات پاکسازی سطح شهر از آثار تبلیغات کاندیداها در دستور کار این شهرداری قرار گرفت .

وی افزود: چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در مناطق سه گانه و نواحی منفصل با تجهیزات و ماشین آلات مجهز به کارواش کار پاکسازی و شستشوی جداره دیوارها و خیابان‌های اصلی را انجام دادند.

رخزادی اعلام کرد: در طرح پاکسازی معابر از آثار تبلیغات اولویت نخست با معابر و خیابانهای اصلی است و بعد از اتمام پاکسازی این مسیرها کار جمع آوری تبلیغات غیرمجاز محلات و خیابان‌های فرعی هم آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از معابر داربست‌هایی جهت نصب بنر تعبیه شده بود که از شب گذشته کار جمع آوری این داربست‌ها هم آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در پایان از حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین همکاری و تعامل طرفداران کاندیداها در ایام برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری در راستای پاکیزگی سطح شهر در این ایام به صورت شبانه روزی در آماده‌باش کامل بودند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =