جمعی از شخصیت ها، استانداران اسبق و نمایندگان ادوار استان یزد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، مردم این استان را به مشارکت در انتخابات پیش رو و رای حسن روحانی دعوت نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، در این پیام آمده است: 

بار ديگر ملت بزرك ايران در روز ٢٩ ارديبهشت تجربه اى ديگر از مردمسالارى را به نمايش خواهند گذاشت. در اين روز مردم با انتخاب رئيس جمهور همچنین اعضاى شوراهاى اسلامى شهر و روستا در پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حسن اجرای برنامه رشد و توسعه كشور و مناطق با انتخاب بهترين ها مشاركت مي نمايند.

حسب وظيفه شرعى، انقلابى و اجتماعى با شناختى كه از مسائل امروز كشور و نيازهاى مردم و جامعه داريم با كمال تواضع و با احترام به ساير نامزدهاى محترم، اعلام مي نماييم كه براى تداوم برنامه ها و توفيقات كشور در مسير بازسازى اقتصاد كشور به ويژه در حوزه رونق توليد و اشتغال بار ديكر به حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحانى باتوجه به شايستگي هاى برجسته ايشان در مديريت و اداره امور كشور راى مي دهيم تا همچنان برنامه توسعه كشور در مسير تدبير و اميد تداوم يابد.

این پیام به امضای آقایان: رضا امرالهی، علی اکبر اولياء، حبیب ا... بيطرف، سید عباس پاکنژاد، محمد رضا تابش، سید علی خاتمی، سید اسماعیل داوودی شمسی، احمد دوست حسینی، کمال دهقانی فیروزآبادی، سید محمد رضوی، غلامعلي سفید، سید حمید کلانتری و احمد علی نوربالا رسیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =