۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸

تیم‌ملی کشتی آزاد ایران اولین قدم به سوی قهرمانی را محکم برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی آزاد در اولین گام، موفق شد تیم ملی کشتی آزاد ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد تا جام جهانی کشتی کرمانشاه را توفانی آغاز کرده باشد. 

حسن رحیمی اولین آزادکار ایران بود که به روی تشک رفت و موفق شد با استفاده از تجربه بالای خود حریف ترک را شکست دهد تا اولین برد برای ایران به دست بیاید.
بهنام احسان پور که مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد هم در مبارزه ای نزدیک در وزن ۶۱ کیلوگرم موفق شد چنگیز اردوغان روسی الاصل را با نتیجه ۷ بر ۵ شکست دهد.
میثم نصیری هم در یک دقیقه پایانی کشتی خود در حالی که با نتیجه ۲ بر یک از حریف عقب بود، در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید.
مصطفی حسین خانی مقابل یاکوپ گور دارنده مدال های نقره و برنز جهان به روی تشک رفت و ۴ بر صفر پیروز شد.
پیمان یازاحمدی یکی از زیباترین کشتی های روز اول را رقم زد. او در حالی که تا دو دقیقه و 30 ثانیه مانده به پایان کشتی 10 بر 3 از حریف خود شکست خورده بود، یک باره و با غیرت توانست در دو دقیقه پایانی نتیجه را به نفع خود برگرداند و در پایان 12 بر 10 برنده میدان باشد.

در ادامه، مانند همیشه حضور حسن یزدانی نابغه کشتی ایران بر روی  تشک سالن را غرق در شادی کرد. یزدانی در یک دقیقه و ۴۴ ثانیه ۱۱ بر یک حریف ترک را ضربه فنی کرد.

 امیر محمدی هم در دو دقیقه و 6 ثانیه رقیب ترکش را 10 بر صفر ضربه فنی کرد.

در دیدار پایانی نیز کمیل قاسمی در زمانی حدود دو دقیقه رقیب خود را 10 بر صفر ضربه فنی کرد تا ایران در مصاف با ترکیه به برتری 8 بر صفر برسد.

عصر امروز آزادکاران ایران در مرحله گروهی به مصاف دومین حریف خود یعنی هند خواهند رفت.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =