سرقت 100 راس دام ، در پوشش خریدار احشام

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان احشام که در پوشش خریدار اقدام به سرقت 100 راس دام کردند ، در کرج خبر داد .

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار «کامرانی صالح» با اعلام این خبر گفت : در پي دریافت يک فقره پرونده سرقت احشام از کلانتري 11 مرکزي شهرستان کرج به پلیس آگاهی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی استان البرز قرار گرفت .
وی افزود : در تحقیقات اولیه از مال باخته مشخص شد که سارقان در پوشش خريدار احشام اعتماد وی را جلب کرده و با این عنوان که وجه فروش احشام را در مقصد تحویل خواهند داد ، 100 راس گوسفند را از آبیک قزوین با استفاده از یک دستگاه کاميون بارگيري کرده و در حوالي ميدان استاندارد کرج با اغفال صاحب احشام ، در یک اقدام غافلگیرانه آن ها را به سرقت بردند .
سردار کامرانی صالح گفت : ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی ، راننده خودرو را شناسایی و دستگير کرده و با هماهنگی متهم دستگیر شده دو نفر همدست وی را که در سطح شهر تردد داشتند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند .
فرمانده انتظامی استان البرز گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت 100 راس دام در پوشش خریدار احشام از آبیک به سمت کرج اعتراف کردند و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =