عقاب فوتبال آسیا می گوید:«می‌خواهند برای خداداد و مجیدی حاشیه بسازند!»

حبيب افتخاري- خبرگزاری خبرآنلاین؛ زانوي پاي چپ احمدرضا عابدزاده براي پنجمين بار جراحي شد. ديروز در حين گفت‌وگو با كاپيتان اسبق تيم ملي متوجه شديم او هنگام جراحي، ناظر جراحي خودش بوده است.

* احمد آقا، حال و احوال‌‌تان چطور است؟

تا چند روز ديگر رو به راه مي‌شوم اما الان طبيعتاً درد دارم چون جراحي نسبتاً سنگيني روي زانويم انجام شد و حدود 4 ساعت و نيم به طول انجاميد و پروفسور كيهاني با ظرافت و خونسردي، زانويم را جراحي كرد. من كه نگاه مي‌كردم خسته شدم و بايد از ايشان تشكر ويژه‌اي داشته باشم، همچنين از تك‌تك مديران و پرسنل بيمارستان كيان كه خيلي نسبت به بنده محبت داشتند.

* حين جراحي بيدار بوديد؟ يعني با بي‌حسي موضعي مورد جراحي قرار گرفتيد؟

بله و از مانيتور داشتم جراحي را تماشا مي‌كردم.

* ترس نداشت؟

ترس چيه (خنده) داشتم مي‌ديدم چطوري با چكش كشكك زانويم را برداشتند، چطوري برش مي‌دادند و با دستگاه مكش استخوان‌هاي اضافه را خارج مي‌كردند. پاي چپم كه بي‌حس بود و دردي احساس نمي‌كردم اما بعد از عمل و از بين رفتن اثر داروي بي‌حسي درد دارم.

* مشكل زانوي شما از بازي ايران و چين‌تايپه به وجود آمد؟

مصدوميت سنگيني بود و بايد يخ مي‌گذاشتند و مدتي صبر مي‌كردند اما در آن برهه پايم را جراحي كردند و بعد از آن سال‌هاست كه شرايطم همين است.

* از چند روز ديگر مي‌توانيد راه برويد؟

زود! بايد بخيه‌هاي جراحي كشيده شود و چند روزي استراحت مي‌كنم و بعد از آن هم بايد با ورزش، عضله‌هاي پاي چپم را تقويت كنم چون طبيعتاً بعد از جراحي عضله‌ها ضعيف و شل مي‌شوند.

* كمي درباره بازي ستارگان ايران و جهان صحبت كنيم.

بازي از هر لحاظ خوبي‌ها يا كاستي‌هايي دارد اما نيت براي اين مسابقه كمك به بيماران ام‌اس بود و اميدوارم اين هدف محقق شده باشد، من هم دعوت بودم و بعد از تماس آقاي پروين سر تمرين رفتم. خودم واقعاً درد داشتم و بين دو نيمه به علي آقا گفتم ادامه دادن برايم سخت است و تعويضم كنند.

* بين دو نيمه در رختكن جر و بحث به وجود آمد؟

نه، مگر رختكن در حضور آن همه پيشكسوت جاي جر و بحث بود؟

* مي‌گويند بين خداداد و مجيدي حرف بوده؟

هركس اين حرف را زده آدم كوچك و بدبختي است! و مي‌خواهد شأن پيشكسوتان و ستاره‌هاي ديروز فوتبال را پايين ببرد. رفتيم رختكن علي پروين گفت 3 تا خورديم و اين‌جوري ببازيم شب از ناراحتي خوابمون نمي‌بره. بعد من گفتم بچه‌ها تعداد پاس‌هايتان از 3 تا بيشتر نشد و به 4 تا نرسيد اما آنها راحت 10 تا پاس به هم مي‌دادند، بايد پاسكاري كنيد بعد هم خداداد گفت نيمه اول تك‌روي كرديم از من خداداد گرفته تا مجيدي كه قيچي برگردان زد! و بايد نيمه دوم همه با هم و براي هم بازي كنيم. بعد از اين حرف‌ها هم رفتيم توي زمين. حالا چه كسي داستان درست كرده را نمي‌دانم، مي‌خواهند هم تيم را بزنند هم براي خداداد و مجيدي حاشيه درست كنند. توي رختكن هميشه وسط دو نيمه و آخر بازي اين حرف‌ها مطرح مي‌شود و بزرگترهاي تيم بايد جوان‌ترها را راهنمايي كنند و به آنها تذكرات لازم را بدهند.

* در مورد  3 گل دريافتي تيم ستارگان ايران صحبت كنيم. از خوردن 3 گل ناراحت شديد؟

همان‌طور كه مهاجم از گل زدن خوشحال مي‌شود دروازه‌بان هم بابت هر گلي كه مي‌خورد ناراحت مي‌شود. بازي تشريفاتي بود و جالب است بدانيد قبل از بازي حتي توي رختكن در مورد ايستگاهي صحبت كردم و گفتم اگر ايستگاهي شد روي شوت و توپ روبرتو كارلوس جاخالي ندهيد. در جريان بازي هم وقتي داور خطا گرفت ديوار دفاعي را چيدم و رفتم سر زاويه خودم اما تا كارلوس شوت زد بچه‌ها ناخواسته جاخالي دادند، گل فيگو هم خوب وقتي بود. شوت چيپ زد البته پاهايم درد داشت و نمي‌توانستم واكنش مناسب نشان بدهم وگرنه 3 تا گل نمي‌خورديم.

* از اوضاع و احوال پرسپوليس خبر داريد؟

چه مي‌توانم بگويم جز اينكه آرزويم بهبود شرايط و موفقيت اين تيم است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =