۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵

با افزایش رفتارهای آنلاین و خریدهای اینترنتی، رویه‌ی استفاده از اینترنت سمت و سوی دیگری پیدا کرده و این روزها اینترنت به ابزاری قدرتمند برای انجام بسیاری از امور تبدیل شده است.

افزایش استفاده از  اینترنت در اموری که معمولا به شیوه‌ی سنتی انجام می‌شد، آن را به ابزاری کاربردی برای انجام طیف گسترده‌ای از کارها و به نوعی به یک راهکار تبدیل کرده است و استفاده از آن دیگر معنا و مفهوم گذشته را ندارد و برای بسیاری از افرادی که با بدبینی از آن یاد می‌کردند، اینترنت به عنوان کلیدی برای حل و تسهیل بسیاری از مسال تلقی می‌شود.

افزیش 60 درصدی خرید اینترنتی بلیط هواپیما در پروازهای داخلی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خود،شاهدی بر این ادعا است و رغبت عمومی به استفاده از اینترنترا نشان می‌دهد.

درگذشته اگر می‌خواستیم سفر کنیم می‌بایستی برای رزرو بلیط هواپیما به دفاتر مسافرتی مختلفی سر می‌زدم، از تجربه‌ی سفر آشنایان و دوستان استفاده می‌کردیم، و خلاصه به چندین و چند شخص و مکان رجوع می‌کردیم و وقت و انرژی زیادی را از ما می‌گرفت.

باروی کار آمدن اینترنت و راحت شدن ارتباطات و انتقال اطلاعات، تدارک دیدن برای مسافرت نیز بسیار آسان‌تر از قبل شده است. فضای مجازی این روزها، سرعت دریافت اطلاعات و آگاهی از مقصدهای مختلف سفر را بالا برده و انگیزه و میل سفر را در مخاطب ایجاد می‌کند.

بسیاری از مسافران برای جلوگیری از  اتفلاف وقت و سرعت بخشیدن به انجام کارهای خود، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را نیز به صورت اینترتی انجام می‌دهند. با این شیوه هم سریع‌تر بلیط و واچر خود را دریافت می‌کنند هم وقت بیشتری را برای ذخیره کرده‌اند و بدون واسطه و مستقیم خرید خود را انجام داده‌اند.

برای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی باید از طریق سامانه‌های قابل اعتماد اقدام کرد. سامانه‌هایی که هم امکان دسترسی به لیست پروازها را در اختیار مسافران قرار دهند هم امکان انتخاب و خرید آسان و سریع را برای مسافران فراهم کنند.

علی بابا

سامانه‌ی علی‌بابا دات آی آر یکی از همین سامانه‌ها است و با آگاهی از خواست و نیازهای کاربران و با پشتوانه‌ حضور موفق خود در بازار خرید اینترنتی بلیط هواپیما تعریفی مدرن از خرید بلیط هواپیما و نیز پشتیبانی خرید را برای مسافران فراهم کرده است. این سامانه با داشتن کارکردساده برای کاربران، کمک کرده تا آن‌ها در کم‌ترین زمان و با اطمینان خرید خود را برای سفر انجام دهند و نیازی به مراجعه به آژانس‌ها نداشته باشند. علاوه بر این باعث شده مسافران با آزادی عمل بیشتری، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنند. مسافران حتی می‌توانند با موبایل خود و در هر لحظه نسبت به خرید بلیط چارتر یا سیستمی از سامانه‌ی www.alibaba.ir اقدام کنند.

سامانه‌ی اینترنتی جاباما دات آی آر نیز با همین کیفیت، نسبت به رزرو هتل به صورت اینترنتی اقدام به خدمت رسانی به مسافرانی می‌کند که تصمیم دارند با کمترین اتلاف وقت و از معتبرترین سامانه‌ها هتل خود را رزرو کنند.

بنابراین اگر شما هم قصد سفر دارید می‌توانید با خرید بلیط از سامانه‌ی علی‌بابا و رزرو هتل از سامانه‌ی  www.jabama.ir پیکج سفر خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن خریداری کنيد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533010