در هفته پدافند غیرعامل به‌طور هم‌زمان در تمامی مدارس کشور زنگ پدافند غیرعامل نواخته می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی لرستان مانورهای پدافند غیرعامل را در شهرستان‌های استان لرستان برگزار کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، صبح امروز علی سیف در جلسه پدافند غیرعامل لرستان با اشاره به‌پیش رو بودن هفته پدافند غیرعامل (ششم تا دوازدهم آبان ماه) اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال از طریق وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ‌شده است.

وی تشکیل ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل را یکی از برنامه‌های این هفته دانست و افزود: تشکیل ستاد نکوداشت برای تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها باید اجرای آن را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان عنوان کرد: در هفته پدافند غیرعامل به‌طور هم‌زمان در تمامی مدارس کشور زنگ پدافند غیرعامل نواخته می‌شود و در استان لرستان نیز این کار انجام می‌شود.

وی یکی از ابلاغ‌های وزارت کشور برای هفته پدافند غیرعامل را استفاده از ظرفیت رسانه‌ها وصداو سیما جهت فرهنگ‌سازی حوزه پدافند غیرعامل دانست و گفت: از طریق رسانه‌ها و صداوسیما می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد پدافند غیرعامل در اختیار آحاد مردم قرارداد.

سیف تصریح کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌هایی اجرایی مرتبط با پدافند غیرعامل، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی به لزوم تولید محصولات فرهنگی تبلیغی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و اظهار داشت: در ابلاغیه وزارت کشور تبلیغات محیطی مورد تأکید قرارگرفته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان افزود: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان به‌طور حتم در هفته پدافند غیرعامل در پرتال اداره اخبار مربوط به این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نمایشگاه‌های پدافند غیرعامل برپا و مانورهای آمادگی در حوزه کاری خود و در سطح همه شهرستان‌ها برگزار کنند.

سیف برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: به‌طور حتم برنامه‌های آموزشی تخصصی در این زمینه توسط دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =