رییس مجلس شورای اسلامی گفت : در شرایط فعلی به خاطر مضیقه های ناشی از اقدامات ضدایرانی ستمگران بین المللی و شرایط خاص حاکم بر منطقه، تمرکز بر تولید و توسعه داخلی ضروری است.

علی لاریجانی ظهر چهارشنبه در بدو ورو به تبریز در فرودگاه شهید مدنی این کلان شهر در جمع خبرنگاران گفت: با تکیه بر این مهم می توانیم توانمندی های ایران را افزایش دهیم و دستییابی به آن نیز بدون حمایت و حضور ملت میسر نیست.


وی یادآور شد: تاکیدات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد باعث شد که در مجلس لایحه رفع موانع تولید تصویب شد و این زمینه خوبی برای حضور مردم است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک ولادت مهدی موعود (عج) به تمام مردم ایران به ویژه آذربایجان گفت: در این سفر به دنبال بررسی فعالیت های اقتصادی از نزدیک هستیم.

وی اضافه کرد: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور هستیم و پیدا کردن یک دید از توسعه استانی مهم است تا در قانون یک چیز جدی برای توسعه کشور پیدا کنیم ضمن اینکه می توانیم درباره فعالیت های فرهنگی استان اطلاعاتی کسب کنیم.

لاریجانی یادآور شد: امیدوارم میلاد حضرت ولی عصر (عج) برای مردم آذربایجان که نممونه ای از تفکر اصیل اسلامی هستند، مبارک باشد.

وی ادامه داد: به مردم آذربایجان که همیشه در انقلاب پیشرو هستند توصیه می کنم در این شرایط حساس اقتصاد کشور نیز در عرصه باشند و بدون شک دولت و مجلس نیز کمک خواهند کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی امروز برای انجام یک سفر کاری یکروزه در تبریز به سر می برد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =