افشین علاء پس از انتشار یادداشت سید عبدالجواد موسوی در بخش وبلاگ خبرآنلاین، متنی را در اختیار ما قرار داده و از انتشار این یادداشت گلایه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، متن نوشته افشین علاء بدین شرح است:

«عزیزان خبرآنلاین/ سلام و سپاس از محبت و عنایت شما به سروده‌های بنده آن‌هم در زمانه‌ای که خیلی‌ها، برج عاج عافیت را به دفاع از حق و تقویت جبهه خردمندان و پاکان در برابر جریان خطرناک افراط و تزویر ترجیح داده‌اند. اما باکمال تأسف شاهد درج مطلبی با عنوان سیاست پیشگان شاعر مسلک و... بودم که حاوی توهین آشکار به تلاش‌های اخیر بنده بود. هرچند نامی از من برده نشد. ولی تعبیر مدح هاشمی و سید حسن برای فهم مطلب کافی بود. بنده بنای پاسخگویی به فرد نویسنده را ندارم. اما ز خبرآنلاین وزین توقع نداشتم تریبون افراد علیه امتحان پس دادگان و خوش‌نامان باشد. شما به‌خوبی میدانید نه بنده نیاز به صله دارم و نه ممدوحانم نیاز به مدح. از علی مطهری گرفته تا هاله سحابی. از امام و رهبر تا یادگار امام. از مادر چهار شهید تا سیمین بهبهانی. از استاد شجریان و شفیعی کدکنی تا سردار قاسم سلیمانی... بگذریم که ممدوحان من فراوانند، اما شأن و انگیزه‌ام نیز نزد خردمندان آشکار. البته از سایت‌های افراطی زیاد فحش خورده‌ام. باکی نیست. ولی اعطای لقب شاعر مسلک و سیاست پیشه! از جانب خبرآنلاین بعید بود...ارادتمند: علاء»

5757

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    9 11
    برادر من به خبرانلاین چه ارتباطی داره؟ وبلاگنویسان خبرانلاین در نوشتار خود آزاد هستن و خبرانلاین فقط فضای نوشتن براشون فراهم کرده
  • میر حبیب IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    5 12
    من با موضع جناب موسوی موافقم و در عین حال تیتر مطلب ایشون رو نمی پسندم
  • بی نام US ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    13 4
    «از خبرآنلاین وزین توقع نداشتم تریبون افراد علیه امتحان پس دادگان و خوش‌نامان باشد...» ماشاله همه در این کشور ادعای تقدس دارند و از هیچ کس نباید انتقاد کرد. از نماینده مجلس، دکتر، معلم، سردار، پرستار، پزشک و حالا شاعر و مداح. هیچ کداممان ایراد نداریم، ایراد مال آدم فضایی هاست.
  • سیدمهدی کاظمی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    7 3
    افشین جان دوستت داریم. ان شاالله شما و سیدجواد رو کنار هم ببینیم.
  • علی RO ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    10 3
    اولا که آقای علاء پاسخی به شخص آقای موسوی نداده و عنوان خبر غلط است. ثانیا آقای علاء عزیز، مگر در یادداشت موسوی صحبتی از صله به میان آمده بود که شما با برآشفتگی روی آن تمرکز کرده اید؟ مخلص کلام مطلب آقای موسوی آن بود که این نوع سروده ها در مدح اشخاص حتی اشخاص موجه و دوست داشتنی ارج و مرتبت شعر و شاعر را تنزل می دهد. همین. اگر شما این را قبول ندارید خب مستدل ینویسید که ایده نادرستی است. دیگر چرا در پشت سنگر گله و شکوه خودتان را پنهان می کنید؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    9 8
    جناب علاء اشعار جنابعالی در تاریخ کشور ثبت خواهند شد. نباید به این حرف ها توجه داشته باشید
  • بی نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    11 2
    حرف بدي نزده و توهيني نكرده نظرش در مورد رفتار آقاي علا گفته قرار بود انتقاد پذير باشيم
  • دوست IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    6 5
    من واقعا از آقای علا تعجب میکنم حالا یک نفر نقدی کرده است آیا خبر آنلاین نباید این نقد منطقی را منتشر کند چون مثلا جناب ایشان ناراضی است؟ اتفاقا خبرانلاین اگر می خواهد سکوی پرتاب کسی نشود باید اقدام به انتشار نقدهای منطقی و مطابق با صلاح جامعه نماید. آقای علا می توانست پاسخ به آن مقاله دهد تافرصت نقد اندیشه ها فراهم شود. مضافا اینکه خود آقای علا می گویند از او در آن مقاله نام به میان نیامد حالا چرا ایشان آن صفت و عنوان را به خود گرفته جای تامل فراوان دارد. شاید هم ضمیر مرجع خود را یافته است بهرحال توقع ما از خبرانلاین این است که در انحصار طیف و اشخاص خاص نباشد و به انتشار نقدهای منطقی و مستدل بپردازد.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    8 2
    نکته جالب اینه خود آقای موسوی و جناب علا تا حد زیادی با هم قرابت فکری دارن. خبرآنلاین و کاربرانش هم اکثرا موافق نظرات هر دوی این عزیزان هستن اما یه سوءتفاهم شده. اصلا آقای موسوی شخص آقای علاء رو زیر سوال نبردن. فقط گفت شعر گفتن حتی برای افراد موجه و محبوب خوب نیست. کلا با ستایش و مدح افراد در قدرت و وابسته به سیاست مخالفن. شاید خود آقای موسوی با محتوای شعرهای آقای علاء موافق باشن اما اصولا مدح کسانی که دوستشان داریم هم خیلی جالب نیست. آقای علاء هم قطعا قبول میکنند این نظر رو