تاکید فرماندار آستارا بر ارائه خدمات مناسب به تجار و حفظ اعتبار کشور در بازار های جهانی

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ارائه خدمات مناسب به تجار در گمرک و در نظر گرفتن اعتبار کشور در بازارهای جهانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  کمیته اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا  ، یونس رنجکش در بازدید سرزده از مرکز قرنطینه نباتی مستقر در گمرک آستارا افزود: در کنار ارائه خدمات مناسب و مطلوب به تجار می بایست دقت لازم در صادرات کالا بویژه محصولات کشاورزی از کشور به خارج بعمل آید.

وی اضافه کرد: این دقت نظر نقش مهمی در اعتباربخشی به کشور در بازارهای جهانی دارد و موجب ایجاد اعتبار ملی و نفوذ در حوزه بازار نیاز کشور های دیگر خواهد شد. وی یادآور شد: کالاهای صادر شده از ایران به سایر کشورها در واقع سفیران اقتصادی هستند که می توانند موجب کسب اعتبار و جایگاه کشور در خارج از مرزها شوند.

وی اظهار داشت: تجار ایران با صدور کالاهای استاندار ودارای کیفیت مناسب نقش مهمی در اعتبار بخشی به کشور در مجامع بین المللی و بازارهای جهانی دارند که باید در این زمینه دقت های لازم بعمل آید .

فرماندار آستارا ضمن بازدید از بخش های مختلف قرنطینه نباتی مستقر در گمرک آستارا و گفتگو با مسؤولان و کارکنان آن اضافه کرد: دقت نظر، سرعت عمل و برنامه ریزی مناسب برای خدمات مطلوب به تجار و جلب رضایتمندی آنان نقش مهمی در صادرات کشورمان دارد.

رنجکش افزود: نباید منافع ملی را فدای درخواست ها و مطالبات فردی کرد زیرا نقشی که شما در این قرنطینه دارید به حیثیت و اعتبار ملی گره خورده است و باید به دقت به وظایف خود عمل کنید.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =