شهردار اردبیل گفت: براساس نتایج حاصل از سرشماری سال ۹۵ و ابلاغیه وزارت کشور مناطق شهرداری اردبیل از ۴ منطقه به ۵ منطقه افزایش می‌یابد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: یکی از اقدامات مهم و حائز اهمیت شهرداری اردبیل در سالهای اخیر تلاش برای افزایش مناطق شهرداری بود که این موضوع در دور پنجم شورای شهر اردبیل تحقق می‌یابد که در واقع با افزایش مناطق از چهار منطقه به پنج منطقه تسریع در خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود .

وی بیان کرد: براساس نتایج حاصل از شرایطی برخوردار هستیم که مناطق شهری افزایش یابد و مطالعات محله‌بندی و ناحیه‌بندی برای تحقق هرچه سریعتر این موضوع انجام شده و پیگیر کارهای آغاز رسمی این موضوع از وزارت کشور هستیم .

شهردار اردبیل افزود: در راستای ناحیه‌بندی افزایش مناطق شهرداری اردبیل اهتمام ویژه برای حفظ بافت تاریخی شهر اردبیل داشتیم که خوشبختانه اقدامات موثری برای منطقه تاریخی و فرهنگی در شهر اردبیل انجام گرفته ولی به دلیل برخی مشکلات در برخی شاخص ها فعلا این موضوع امکان‌پذیر نشده است .

لطف‌اللهیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که از ابتدای سال 97 منطقه پنج شهرداری اردبیل در قالب منطقه تاریخی و فرهنگی شهر به صورت مستقل برای ناحیه‌ها و محلات خود خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه کند .

وی بیان کرد: وجود منطقه تاریخی و فرهنگی در شهر اردبیل با توجه به تمدن غنی این شهر و آوازه تاریخی آن از سال ها پیش مدنظر بوده که امیدواریم با افزایش مناطق شهرداری اردبیل بتوانیم راه‌اندازی منطقه ویژه تاریخی و فرهنگی شهر را شاهد باشیم .

 

 

48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =