مدیر کل دفتر ارتقا سلامت، خدمات بالینی و پرستاری کشور در همدان گفت: تعرفه Home Care (خدمات پرستاری در منزل) با پیگیری وزیر بهداشت و معاون پرستاری و دیگر مسئولان به رسمیت شناخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ احمد نجاتیان، که در نشست مدیران پرستاری سراسر کشور در هتل باباطاهر همدان سخن می گفت با اعلام اینکه هزینه‌های ایاب و ذهاب برای پرستاران و تدوین فرم‌های نظارت بر Home Care تامین شده است، افزود: نظارت بر مراکز مجاز و غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی باید با دقت و جدیت بیشتری کنترل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز از جامعه پرستاری، بیش از گذشته انتظار می‌رود که در توانمندسازی دانشجویان، ارائه آموزش‌ها، نظارت و فعالیت در حوزه مراقبت های پرستاری در منزل فعالیت داشته باشند و دولت دوازدهم باید دوره‌ پایدارسازی پرستاری باشد.

مدیرکل ارتقا سلامت، خدمات بالینی و پرستاری، نشست‌های این چنینی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: تبادل تجربه بین پرستاران، بسیار ضروری و مهم است.

وی با اشاره به این موضوع که فضای رسانه‌ای برای Home Care (فعالیت در حوزه مراقبت های پرستاری در منزل ) ایجاد شده است، تصریح کرد: مراقبت های پرستاری در منزل به یک سطح برجسته در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبدیل شده است.

نجاتبان از تصویب تعرفه‌های Home Care اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: تعرفه Home Care با پیگیری وزیر بهداشت و معاون پرستاری و دیگر مسئولان به رسمیت شناخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جشنواره عمران سلامت مبنی بر اینکه طرح تحول سلامت زنده است و باید ادامه پیدا کند اظهار داشت: همه افرادی که در اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم نقش داشته‌اند، باید با نیروی بیشتری کار خود را در دولت دوازدهم نیز ادامه دهند.

لازم به ذکر است، نشست مدیران دفتر پرستاری کشور صبح امروز در سالن همایش‌های هتل باباطاهر همدان و با حضور مدیر و معاون دفتر ارتقا سلامت، خدمات بالینی و پرستاری کشور، معاون آموزشی و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان، مدیران دفتر پرستاری کشور و جمعی از مسئولان به مدت 2 روز در حال برگزاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =