بیانیه استاندار یزد: مخالفان و ناراضیان هم برای عزت ملی در انتخابات شرکت کنند

استاندار یزد در آخرین ساعات باقیمانده به برگزاری انتخابات، طی بیانیه ای تاکید کرد: مردم باحضور پرشور خود، افراد کاردان را انتخاب کنند. ناراضیان و مخالفان هم برای عزت ملی و سربلندی ایران در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در این بیانیه آورده است:

در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی بار ديگر آزموني بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانيان شاهد حماسه اي ديگر در ايران اسلامي خواهند بود و برگ زرين ديگري بر كتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد گشت.

29 ارديبهشت روز ميثاق تازه، روز عهدي دوباره با نظام، امام و شهيدان است انتخابات نمايش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمين كننده آينده و امنيت اين آب و خاك و میوه شیرین نظام مقدس جمهوري اسلامي است و مردم نجيب، فهيم، شهيد پرور و بزرگوار دارالعباده نيز حماسه تازه خواهند آفريد و رياست جمهور دلخواه خويش و اعضاي شوراي اسلامي همه شهرها و روستاهاي استان را تعيين خواهند نمود و امور شهر و روستاي خويش را به افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.

اينجانب ضمن دعوت از همه مردم خوب استان براي حضور در صحنه حساس انتخابات اميدوارم شاهد هم افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم.

اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت. کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست. همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و نومید نمائیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم.

از خداوند قادر متعال درخواست می نمایم ملت شجاع ایران بویژه جوانان غیرتمند با حضور گستره و چشم گیر خود در این انتخابات دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان نمایند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =