گزینه جدیدی برای انتخاب شهردار بیجار وجود ندارد

سخنگو شورای اسلامی شهرستان بیجار، از نبود گزینه جدید برای انتخاب شهردار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، ثریا قاضی در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولویت اول شورای شهر انتخاب شهرداری توانمند است که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا از فرصت سوزی جلوگیری به عمل آید.

قاضی بیان کرد: انتخاب شهردار طی دوفرایند انتشار فراخوان و بررسی گزینه های موجود صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد از طریق فراخوان متقاضی شهرداری بیجار بودند عنوان کرد: طی فراخوان برخی افراد سوابق و برنامه های خود را به شورای شهر ارائه نموده و اعضای محترم شورا اقدام به مصاحبه کردند وطی رایزنی جمعی برخی افراد را رد وبرخی به مرحله دوم مصاحبه راه یافتند.

قاضی گفت: علاوه بر رایزنی های صورت گرفته در شورای شهر اعضا به عقبه وبرنامه صحیح افراد وصلاحیت عمومی نیز توجه نموده ونهایتاً ازتعداد افرادمتقاضی دوگزینه نهایی شد وپرونده انتخاب شهردار با همان دوگزینه بسته شد.

وی افزود: آقای منصور بهرامی اکثریت آرا را کسب کرد و در مرحله اول به دلیل عدم تطبیق مدارک تحصیلی و نداشتن پنج سال سابقه اجرایی توسط استانداری رد شد.

سخنگو شورای شهر بیجار در ادامه با اشاره به رد شدن آقای منصور بهرامی گفت: طبق تبصره ۳بند ۱ ماده ۷۱ مراتب اعتراض به ردشدن اقای بهرامی تسلیم مراجع قانونی شد و اگر در این مرحله نیز مجدداً توسط شورای حل اختلاف رد شود، آقای دکتر بیگ محمد پور گزینه دوم احراز شهرداری بیجار خواهد بود و گزینه جدیدی برای انتخاب شهردار وجود نخواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: شورای اسلامی شهر بیجار، از هر شخصی که به عنوان شهردار انتخاب شود حمایت خواهد کرد وبا همدلی و اتحاد تمام توان خود را برای پیشرفت وآبادانی شهر به کار خواهد بست.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =