ایلنا نوشت: سخنرانی روحانی در کرمان با استقبال گسترده مردم و سر دادن شعارهایی همچون «وصیت هاشمی حمایت از روحانی»، «روحانی دوست داریم»، «خاتمی زنده باد روحانی پاینده باد»، «اسحاق دوستت داریم» ، همراه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از حضور در کرمان به سرعت به سالن تلاش آمد تا در میان هواداران خود به سخنرانی بپردازند. نکته جالب این بود که سالن تلاش از ساعت‌ها پیش مملو از جوانان، بانوان و اقشار مختلف استان کرمان شده بود و آنها با همراه داشتن پرچم های ایران و به دست داشتن دستبندهای سبز و بنفش از روحانی استقبال کردند.

سخنرانی روحانی در کرمان

با حضور روحانی در سالن تلاش جمعیت به یکباره ایستاد و او را به شدت تشویق کرد. این تشویق بیش از ۵ دقیقه ادامه داشت‌.

«وصیت هاشمی حمایت از روحانی»، «روحانی دوست داریم»، «خاتمی زنده باد روحانی پاینده باد»، «اسحاق دوستت داریم» و «سلام بر هاشمی درود بر روحانی» از جمله شعارهای بود که در میان استقبال از روحانی از حاضران در سالن تلاش شنیده می‌شد.

 

محسن هاشمی در سفر روحانی به کرمان

محسن هاشمی، حسین مرعشی، مجید انصاری و محمد نهاوندیان از جمله کسانی بودند که حسن روحانی را در این همایش همراهی می‌کردند.

نخستین سخنران همایش امروز محسن هاشمی رفسنجانی بود که با اعلام نام وی به شدت از سوی شرکت‌کنندگان در این همایش تشویق شد و شعارهایی در حمایت از آیت‌الله هاشمی سر داده شد.

محسن هاشمی در سخنرانی خود گفت که رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ادامه دولت حسن روحانی بوده است و در همین راستا از مردم خواست با حضور در انتخابات به حسن روحانی رای دهند تا این‌گونه به وصیت آیت الله هاشمی عمل شود.

 مردم در طول سخنرانی حسن روحانی بارها شعارهایی دادند «روحانی قهرمان امید نسل جوان» که روحانی در پاسخ به این ابراز احساسات گفت: امید من به امید ایران و به شما مردم است چرا که بدون شما دولت هیچ کاری نمی‌توانست انجام دهد

روحانی در سخنرانی خود به صورت ویژه نام و خاطره قربانیان حادثه زلزله بم را گرامی داشت.

یکی از حواشی امروز شعارهایی به صورت مکرر در حمایت از اسحاق جهانگیری بود که همین مساله واکنش روحانی را به همراه داشت و او نیز از همراهی و حمایت‌های اسحاق جهانگیری تشکر کرد.

 

بسیاری از شرکت کنندگان در این همایش در طول سخنرانی حسن روحانی خواستار رفع حصر  شدند و همین مساله موجب شد تا روحانی بگوید که من خواسته شما را شنیدم و در صورتی که رییس‌جمهور شوم از تمامی توانم برای اجرای حقوق شهروندی و پاسخ دادن به مطالبات مردمی استفاده خواهم کرد.

29217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =