سخنگوی قوه قضاییه در جلسه امروز خود، درباره آخرین وضعیت پرونده های قضایی از جمله بابک زنجانی، محمدرضا رحیمی، حکم اعدام یک روحانی در قم و سایر پرونده های داغ دادگاه ها توضیح داد.

غلامحسین محسنی اژه ای ترجیح داد در جلسه هفتاد و ششم خبری خود، مستقیما سراغ سئوالات خبرنگارها برود و از ابتدا پرسشها را پاسخ دهد. جدول سوال ها و پاسخ های سخنگوی قوه قضائیه را اینجا ببینید.

طرح جدید اسکناس ۵۰ هزار ریالی با موضوع سر در دانشگاه تهران به مناسبت هشتادمین سالگرد تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی شد. تصویر را اینجا ببینید.

تهدید اوباما باعث شده است که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از دستور حمله به ایران صرف نظر کند.جزئیات را اینجا ببینید.

 فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال در پاسخ به انتقادات امیر قلعه نویی از مدیریت او عنوان کرد که بعد از اتمام فصل افشاگری می کنم، فعلا بنا به سکوت دارم. اینجا را ببینید.

کریم باقری آقای خاص پرسپولیسی ها در گفت و گویی گفته می خواهد به یکی از دوستانش کمک کند تا پرسپولیس را بخرند. اینجا را ببینید.

«دکتر قاسم اکسیری‌فرد»، در آستانه ٤٠سالگی هنوز مانند جوانان به‌غایت درس‌خوان دیده می‌شود. او با نظم قدم برمی‌دارد. کوله‌پشتی‌اش انگار عضوی از بدنش شده و با موهای سه‌سانتی به‌هم‌ریخته، ته ریش جو‌گندمی‌شده و عینک قاب‌ضخیمش، یک «شریفی» تمام‌عیار است. از آن دست از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف که با رتبه اول المپیاد فیزیک در سال١٣٧٤ وارد این دانشگاه صنعتی شده و «شریف» تبدیل به یکی از سکوهای پرتاب او به سطح اول کرسی‌های علمی جهان شده است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402705