تسنیم نوشت: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های مدرسه‌سازی خیرساز در سطح استان اردبیل را در کمترین زمان ممکن تکمیل کنیم.

جواد قرآن‌نویس در آئین افتتاح مدرسه خیرساز در روستای آراللوی اردبیل اظهار داشت: خیرین در راه خداوند حرکت کرده و علاوه بر اینکه جهادگر نفس هستند جهادگر مال نیز محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه‌ای که از سوی خیرین ساخته می‌شود و آینده‌سازان کشور در آن تحصیل می‌کنند نه تنها برای کشور مفید و مؤثر است بلکه برای جامعه بشریت هم مفید خواهد بود، افزود: سالهاست که مجمع خیرین مدرسه‌ساز در حال فعالیت بوده و خیران از این حرکت خیر استقبال خوبی داشته‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با قدردانی از اقدامات خیران در راستای توسعه فضاهای آموزشی گفت: تلاش و جدیت بر این است تا پروژه‌های در دست اجرا که توسط خیران در سطح استان در حال اجرا بوده در کمترین زمانن ممکن بتوانیم زمینه بهره‌برداری از آنها را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این آئین با ارزشمند دانستن تفکر خیرخواهی برای ساخت مدارس بیان کرد: مدرسه محل انسان‌سازی، تعلیم و تربیت و تضمین کننده آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جواد زنجانی افزود: ایران دارای با استعدادترین ملت‌های روی زمین بوده پس لازم است همه ما در عرصه فعالیت‌های دولتی و خصوصی تمام اهتمام خود را برای شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم انجام دهیم و برای فتح قله‌های بلند علم و دانش و دانش‌افزایی به کار بریم.

وی تصریح کرد: قرآن مجید، پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه اطهار(ع) ضرورت توجه به بحث علم و دانش را برای ما بسیار سفارش کرده‌اند که این نشان از اهمیت این مقوله مهم بوده که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه هیر نیز در این آئین اظهار کرد: پروژه خیرساز دو کلاسه الحاقی با زیربنای 100 متر مربع در راستای تکمیل کلاس‌های درسی آموزشگاه نبوت آراللو و با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسیده و تحویل دانش‌آموزان این منطقه شد.

رمضان متینی گفت: به دلیل فرسودگی و نیاز به مقاوم‌سازی مدرسه نبوت آراللو این مرکز آموزشی در حال مقاوم سازی توسط نوسازی و تجهیز مدارس استان بوده و دو کلاس الحاقی به این آموزشگاه توسط خیر نیک اندیش اردبیلی مالک جعفرزاده مقدم به اتمام رسیده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: با روند رو به رشد توجه مجامع خیرین مدرسه‌ساز در سطح منطقه، قطعا در آینده‌ای نزدیک تمامی مدارس قدیمی و مستهلک منطقه شانه به شانه با یاری خیرین مدرسه‌ساز در کنار اعتبارات دولتی نوسازی و به‌روز خواهند شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =