۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸

«خبرجنوب» نوشت: پرونده پسری جوانی که با ضربات تبر پدرش را در استهبان به قتل رسانده بود، فاش شد.

چند روز قبل به دنبال تماسهاي مردمي با فوريتهاي پليسي ١١٠ ماموران در جريان وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در استهبان قرار گرفته و تيمي از كارآگاهان را براي رسيدگي موضوع به محل حادثه اعزام كردند.
با حضور پليس در محل حادثه مشخص شد مردی دقايقي پيش در جريان نزاع فردي بهشدت دچار خونريزي شده و به قتل رسیده است.
تحقيقات ماموران نشان ميداد كه نزاع بین پدر و پسر اتفاق افتاده و ضارب پس از مجروح كردن پدرش به سرعت از محل متواري شده است.
به اين ترتيب پروندهاي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار شعبه ويژه قتل پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران در گام نخست، تحقيقات از خانواده مقتول را آغاز كردند كه در جريان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با فرزندش درگیر شده بود اما ناگهان به دلايل نامشخص بين آنها درگيري فيزيكي سختي رخ داده و متهم با زدن ضربه تبر، پدرش را بهشدت مجروح و بلافاصله از محل متواري شده است. به اين ترتيب دستگيري این جنایتکار به عنوان متهم اصلي پرونده در دستور كار قرار گرفت با اين حال مراجعه به خانه او سودي نداشت و متهم خود را پنهان كرده بود. همزمان تحقيقات ماموران نشان ميداد كه متهم پس از قتل به محل نامعلومی گریخته است. با اين حال تحقيقات ماموران براي دستگيري او ادامه داشت تا سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.متهم در جريان بازجويي انگيزه خود از ارتكاب به قتل را «اختلافات خانوادگی» اعلام كرد و در شرح جزئيات حادثه گفت: «مدتها بود كه با پدرم به دليل موضوعاتی اختلاف داشتم. روز حادثه نزد او رفتم تا در همين مورد با هم حرف بزنيم و اختلافمان را حل كنيم اما اين اتفاق نيفتاد و بحث ما به درگيري فيزيكي ختم شد. من تبری را برداشتم و ضربهاي به او زدم. نميدانم چه شد. ترسيده بودم و به سرعت فرار كردم.»متهم نزد بازپرس به بزه ارتکابی اعتراف کرد. در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت سرنخ های دیگری به دست آمد و خانواده وی مدعی شدند که نامبرده دچار مشکلات روحی و روانی است. بدین ترتیب این پرونده در دادسرای استهبان در دست بررسی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =