برگزاری دومین جشنواره فیلم کسب و کارهای خرد و کوچک ویژه دانشجویان

دومین جشنواره فیلم کسب و کارهای خرد و کوچک ویژه دانشجویان و دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید برگزار می شود.

شیخ الاسلامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور انعکاس تلاش های فعالان عرصه کسب و کار خرد و توسعه فرهنگ کارآفرینی دومین جشنواره فیلم کسب و کارهای خرد و کوچک را در دو بخش عمومی و دانشجویی برگزار می شود.
وی گفت: تمامی علاقه مندان میتوانند فیلم های مورد نظر خود را که حداکثر ۵ دقیقه می باشد به آدرس دبیرخانه این جشنوراه ارسال کنند.
شیخ الاسلامی افزود: محورهای جشنواره اشتغال پایدار و مولد، کسب و کارهای روستایی و کشاورزی، توسعه ظرفیت های گردشگری، بوم گردی، صنایع دستی و سوغات، اقتصاد منطقه ای، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی خانوادگی، اشتغال خانگی، کسب و کارهای دانش بنیان، کسب و کارهای در چارچوب طرح یک روستا - یک محصول، کسب و کارهای در چارچوب طرح روستای بدون بیکار می باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی، امید استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و هنرمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به آدرس اینترنتی www.karafariniomid.ir  مراجعه کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =