تعمیق فرهنگ در جامعه وابسته به آموزش وپرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با حضور و دیدار با اعضاء کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر خرم آباد گفت: فرهنگ ؛ پایه، اساس و عامل اصلی توسعه در همه زمینه هاست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محسن یوسفوند در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای خرم آباد افزود: توسعه در هر زمینه ای چه اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و ... بدون حضور و دمیدن روح فرهنگ متناسب با آن ، آسیب زا و به سرانجام مقصود و مقصد نخواهد رسید.

وی گفت: برای نهادینه کردن و تعمیق فرهنگ در جامعه ؛ زیرساختها و ظرفیتهایی نیاز است که از جمله مهمترین آنها آموزش و پرورش است.

یوسفوند افزود: آموزش و پرورش نه به عنوان یک دستگاه صرفا اجرایی بلکه به عنوان یک دستگاه زیرساخت توسعه ای و یک نهاد حاکمیتی -مردمی اگر مورد بی توجهی و غفلت قرار گیرد ؛ قطعا جامعه روی خوشبختی به خود نخواهد دید.

وی با اشاره به تاکیدات ، مقام معظم رهبری در خصوص توجه حداکثری و جدی به آموزش و پرورش ، افزود : همه دستگاههای اجرایی، فرهنگی ،اجتماعی و خدماتی باید آموزش و پرورش استان را به عنوان بزرگترین ، گسترده ترین و عمیق ترین رسانه مورد توجه قرار دهند و تمام هزینه ها و اعتبارات فرهنگی خود را با رویکرد آموزش و پرورش محور هزینه کنند.

گفتنی ست: یوسفوند در پایان خواستار توجه جدی اعضاء محترم شورای شهر بویژه کمیسیون محترم فرهنگی و اجتماعی به آموزش و پرورش شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =