جرمی کلارکسون به همراه همکاران قدیمی خود جیمز می و ریچارد هاموند سوار بر ماشینی خاص در صحنه برنامه موتوری جدید خود حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنوز جزئیات دقیقی درباره این برنامه از سوی شرکت آمازون منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این برنامه همانند «تخت گاز» سرشار از شوخ‌طبعی خاص جرمی کلارکسون باشد، وهمانطور که در تصاویر دیده می‌شود سه مجری مشهور سابق «تخت گاز» در سوار بر سه ماشین ریلاینت رابین دیده می‌شوند که اصولا نگاه کردن به سه چرخ آن نیز تصور یک نمایش طنز را به تماشاچی القا می کند.

برنامه جدید موتوری مجریان پیشین «تخت گاز»

بر روی در این ماشین‌ها نشان شرکت «دبلیو چامپ و پسران» به چشم می‌خورد. کلارکسون پیش از این اعلام کرده بود که به همراه تهیه‌کننده سابق «تخت گاز» یک شرکت تهیه فیلم به این نام تاسیس می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که او ایده‌ی خود را عملی کرده است!

برنامه جدید موتوری مجریان پیشین «تخت گاز»

کلارکسون پیش از این در ماه اکتبر نخستین عکس از عوامل برنامه جدید را در توئیتر منتشر کرده بود(اینجا). اکنون با انتشار این عکس‌ها بسیاری از هواداران مجریان معروف پیشین «تخت گاز» بی‌صبرانه منتظر جزئیات بیشتری درباره برنامه‌ی جدید آمازون خواهند بود.

شبکه بی‌بی‌سی ماه مارس امسال پس از درگیری فیزیکی جرمی کلارکسون مجری سرشناس برنامه «تخت گاز» با اوشن تایمون تهیه‌کننده‌ی برنامه، حاضر به تمدید قرارداد او نشد و به این ترتیب او از برنامه کنار گذاشته شد، تا کریس اوانز جایگزین او در این برنامه شود.

برنامه جدید موتوری مجریان پیشین «تخت گاز»

برنامه‌ی تازه موتوری جرمی کلارکسون پائیز 2016 در سرویس پخش آنلاین ویدئوی آمازون ارائه خواهد شد. سازندگان برنامه هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌اند.

منبع : دیلی‌میل / 26 نوامبر

57241 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    67 1
    عاشقشونم.کاش روزی به ایران بیان و یک برنامه درمورد ماشینهای ما بسازند
    • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
      0 19
      ای کاش بیان ایران سوار پراید شوند و بمیرند تا مردم ایران بیشتر از این غربزده نشوند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 2
    عاله برانمه خوبیه عالیه