نمایشنامه «هفت عصرِ هفتم پاییز» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «هفت عصرِ هفتم پاییز» به نویسندگی ایوب آقاخانی، روز چهارشنبه پنجم مهر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی از کتاب «هفت عصرِ هفتم پاییز» نوشته ایوب آقاخانی به عنوان بیست و نهمین اثر مکتوب این نویسنده و کارگردان تئاتر، ساعت 17:30 روز چهارشنبه پنجم مهر همزمان با سالروز شکست حصر آبادان با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

اعضای گروه تئاتر پوشه طی اجرای عمومی دو نمایش‌ «تکه‌های سنگین سرب» و «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» هم از نسخه چاپی این دو نمایشنامه رونمایی کرده بودند.

« هفت عصرِ هفتم پاییز» عنوان نمایشی است که این روزها به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است. در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:45 به مدت زمان 70 دقیقه به صحنه می‌رود، رحیم نوروزی و لیلا بلوکات به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «هفت عصرِ هفتم پاییز» در دل داستانی عاشقانه به زاویه‌هایی از زندگی شهید محمد جهان‌آرا از فرماندهان مطرح دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =