۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

مربی استقلال گفت پس از رفتن منصوریان اخلاق حکم می‌کند که او هم نباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد خرمگاه پس از این دیدار اظهار کرد: ما باید برنده این بازی می‌شدیم. گل ذوب‌آهن فکر می‌کنم آفساید بود. ما پس از دقیقه ۷۷ که گل خوردیم انرژی منفی از سمت هواداران به ما داده شد. مشخص شد که شرایط سخت است و باید به این بازیکنان کمک کرد. از نظر اخلاقی اگر منصوریان نباشد من هم نیستم و باید کاری کنیم که به استقلال کمک شود. مصدومیت‌های زیادی گریبان استقلال را گرفته است. من از الان یک هوادار خوب برای استقلال هستم و مطمئنم که این تیم شرایطش این طور باقی نمی‌ماند.
مربی استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید تیم بیان کرد: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع استقلال باشد. هوادار دیگر صبر ما را نمی‌کند. امیدوارم هرکسی کار می‌کند کمک کند تا استقلال به روزهای خوبش برگردد. وقتی اول فصل چهار هافبک وسط را از دست می‌دهیم و پس از آن مصدومیت‌های پیاپی ناچار به کارهای می‌شویم. با این حال شهباززاده به تیم برگشته که می‌تواند به این تیم کمک کند. ما اگر بازی را برده بودیم هوادار از ما حمایت می‌کرد ولی قبح ماجرا ریخته است. الان به این نتیجه رسیدیم که ماندن ما به نفع استقلال نیست.
او با این که اگر درباره رحمتی صحبت نکند قشنگ‌تر است، در پاسخ به این سوال که چرا تیم جوان فصل گذشته استقلال را حفظ نکرده‌ و بازیکنان پا به سن گذاشته جذب کرده‌اند گفت: ما بازیکنانی را جذب کردیم که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =