ایلنا نوشت:محمد کیانوش‌راد درباره انتشار عکس علی لاریجانی در کنار سیدمحمد خاتمی و مطرح شدن برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که رئیس مجلس دهم کاندیدایی است که اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ با وی ائتلاف خواهند کرد، گفت: مشی، منش و روش آقای خاتمی به گونه‌ای بوده است که حتی مخالفان ایشان نیز برایش احترام خاصی قائل بوده و هستند.

وی ادامه داد: روزی که محمود احمدی‌نژاد به سمت آقای خاتمی برود دور از ذهن نیست و این به معنای نقطه قوت جریان اصلاحات و شخص آقای خاتمی است. مشی و منش آقای خاتمی از ابتدا مبتنی بر روش اعتدالی بوده است اگرچه جریانات مخالف اصلاحات با تندی با وی و این جریان برخورد نموده‌اند، اما گذر زمان نشان داد آقای خاتمی روشی مبنی بر آشتی ملی در پیش داشته و دارد.

کیانوش‌راد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۴ سال آینده گفت: کاندیداتوری علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰ دور از ذهن نیست اما چنین جریاناتی را نباید از هم اکنون تحلیلی-انتخاباتی که مورد نظر اصلاح‌طلبان است، ارزیابی کرد.

همچنين نامه‌نیوز نوشت:
عضو شاخص حزب اعتماد ملی تاکید دارد اصلاح‌طلبان گزینه‌های قوی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دارند.

الياس حضرتي، عضو هيات رئيسه فراكسيون اميد با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر اینکه احتمالا یکی از گزينه های اصلاح طلبان در انتخابات ١٤٠٠ علی لاریجانی خواهد بود، گفت: قطعا اصلاح طلبان گزينه هاي مهمي دارند ولي تا آنجايي كه من خبر دارم راجع به ١٤٠٠هنوز بحث جدي در مورد شخص خاصي در محافل اصلاح طلبي صورت نگرفته است.

حضرتي در مورد حمايت و نزديكي برخي از گروههاي اصلاح طلب از لاريجاني نيز گفت: اينها نظرات شخصي افراد است. اصلاح طلبان چيزي كه زياد دارند نيرو است.

اين عضو هيات ريسه فراكسيون اميد در مورد گزينه هاي قوي اصلاح طلبان براي ١٤٠٠گفت: آقاي جهانگيري ،عارف و دهها اصلاح طلب ديگر هستند كه مي توانند اين گزينه هاي قوي براي ١٤٠٠باشند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    3 1
    به نطر دارن با اصلاح طلبهای قلابی که به مردم معرفی میکنه تا مردم به اونا رای بدن ریشه اصلاحات رو از ته میزنه که بازیرکی خاصی درحال انجام اون هستش و تابزرگترین شعار اصلاح طلبها که زندگی درسایه دموکراسی واقعی وازادی برای مردم هست محقق نشه