نیکی کریمی در واکنش به پیشنهاد کار مشترک با سایر هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان می‌گوید ترجیح می‌دهم مستقل عمل کنم و با وسواسی که دارم خودم بالای سر کار باشم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکی کریمی، بازیگر در مورد سفر سه‌شنبه‌ آینده (هفتم آذر) به کرمانشاه در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دوستان مهربانم، روزی که من جهت انجام پروژه‌های کاری به لندن آمدم، در شبانگاهش، متاسفانه کرمانشاه دچار زلزله شد و بنده گرچه امکان حضور در منطقه را نداشتم ولی از مردم در شبکه‌های اجتماعی تقاضا کردم تا کمک نقدی جمع کنیم برای مردم مصیبت‌زده.

با همکاری نیروهای دفترم در تهران و همکارانم در کرمانشاه و کمپین #پشتگرمی، کار گزارش‌دهی به مردم و نحوه به کار ‎بستن کمک‌ها را در روزهای اول با استفاده از اینستاگرام و کانال تلگرام پیش بردم تا مردم بدانند حقیقتا امانتدار اعتماد و کمکشان هستیم. طبیعتا حجم آسیب‌های منطقه بیش از این‌هاست که همه را بتوان با این کمک‌ها پوشش داد و در ضمن باید مراقب بود که موازی کاری نکنیم و مداخله در خدمت‌رسانی درست نهادهای مسوول (هلال‌احمر و نیروهای انتظامی و نظامی) نکنیم.

تجربه من در بم نشان داده بود که تاسیس مراکز خوب کودک و نوجوان باعث می‌شود به نسل بازمانده از زلزله کمک کرد تا زودتر به زندگی برگردند و جراحت‌های روحی و جسمی‌شان را زودتر ترمیم کرد. بعد از فاز اول کمک‌ها و بارندگی منطقه، مردم زیادی به ما توصیه کردند که وارد جلسات مشترک با سایر هنرمندان یا چهره‌های کمک کننده در زلزله بشويم که متاسفانه در کشور نبودم و البته می‌خواهم توضیح بدهم که هم در تجمیع افراد مزیت‌هایی وجود دارد و هم در کارهای مستقل ستادی.

من معتقدم این تکثر لزوما به معنی تفرقه نیست؛ بلکه انگاری تقسیم کار صورت گرفته است و هرکسی دارد به بخشی از کار کمک می‌کند.

من ترجيح می‌دهم مستقل عمل كنم و با وسواسی كه دارم خودم بالای سر كار باشم و در جريان باشم. ‎ من و کلا کمپین #پشتگرمی تصمیم بر کار دراز مدت داریم در زمینه توانمندسازی کودکان و و نوجوانان زلزله‌زده کرمانشاه و تاسیس مرکزی مجهز که خدمات آموزشی، تربیتی، هنری و فیلمسازی به بچه‌ها بدهد که به امید خدا منشا خیر بشود برای کل منطقه و کشور و طبیعتا به کمک‌های شما مردم احتیاج خواهیم داشت.

دیروز در جهت مدیریت بحران فعلی و هوای سرد منطقه، به این نتیجه رسیدیم که بخشی از پول جمع‌آوری شده را اختصاص بدهیم به تاسیس خانه‌های پیش‌ساخته ضد زلزله و مجهز برای خانواده‌های بیشماری که نیازمندند. من امروز به ایران رسیده‌ام و سه‌شنبه به منطقه می‌روم و از آن‌جا به شما گزارش عملکرد می‌دهم

پی‌نوشت: يک خسته نباشيد هم به الهام پاوه‌نژاد عزيز بگم كه واقعا لذت بردم از حضورش و جواب يكی از سوال‌های شما: هنوز می‌توانيد به همين شماره كارت وجوه نقدی خودتان را واريز كنيد ٥٠٢٢٢٩١٠٦٧٩٢٧٧٥٤»

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    24 5
    از معدود هنرپیشه های حرفه ای و با اخلاق.