خراسان نوشت:با دستگیری یک مظنون در پرونده قتل زن جوانی که جسد وی در حاشیه بزرگراه شهیدکلانتری مشهد کشف شد، تحقیقات پلیس در این پرونده جنایی واردمرحله جدیدی شده است.

حدود ساعت 23شب پنجشنبه گذشته، دو تن از کارگران شهرداری مشهد با مشاهده جسد زن جوانی در ابتدای خیابان شهیدکلانتری 12، موضوع را به پلیس 110 گزارش دادند.

دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد، تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به خانم مهندس 32ساله ای بود که با جسم رشته ای (کمربند نخی دور لباس) خفه شده بود. آثار کبودی روی صورت مقتول نیز نشان می داد که وی قبل از وقوع جنایت در برابر قاتل مقاومت کرده است.

هنوز ساعتی از کشف جسد نگذشته بود که کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی سیدجواد حسینی موفق شدند اولیای دم مقتول را شناسایی کنند. ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که خانم مهندس در یک شرکت خصوصی مشغول به کار بوده و به اتفاق یکی از همکارانش برای بازدید از یک پروژه عمرانی به گناباد رفته بود.

در حالی که لوازم و اشیای گران قیمت زن جوان سرقت نشده بود، بررسی ها مشخص کرد که وی و همکارانش حدود ساعت 20:15 وارد مشهد شده اند.همچنین تحقیقات بیشتر نشان داد: مقتول مدتی قبل از همسرش طلاق گرفته است و نزد خانواده اش زندگی می کرد.

به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد این زن در حالی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت که بر اساس بررسی های مقدماتی پزشکی، زن جوان حدود ساعت 20 به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت، جسد او را در نزدیکی منزل محل سکونت نزدیکانش رها کرده اند. این در حالی است که اثری از کفش های کتانی مقتول نیز در محل کشف جسد وجود  نداشت.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    احتمالاً خانم مهندس جلوتر بعد از بازديد پياده شده و با اتومبيل گذري بره خانه كه مورد حمله راننده و... شده . عجله نكنيد هميشه از سرويس و مسئول بخواهيد بدليل تاريكي و نزديك شدن به افطار اجازه بدهند رانند سرويس شما را در منزل پياده كنند . اين موارد بازيد و دير شدن شايد سالي 5 بار تكرار نشه . مسئولين شركت اقدام فوري .
    • حسین IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
      0 0
      چی میگی برای خودت
    • مهدي RO ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
      0 0
      خوشبحالت با اين نظرت
  • مینو IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 0
    خدا ازشون نگذره
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 0
    این روزا از این خبرای بد تو مشهد زیاد داره شنیده میشه کاش جامعه شناس ها بیان نظر بدن تا ببینیم چه بلایی سر همشهری هامون داره میاد.