نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت: اعدام شیخ نمر نوعی انتحار سیاسی عربستان سعودی بود که نتیجه آن قطعا ً نابودی آل سعود خواهد بود.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبر آنلاین در گرگان  با ابراز انزجار از جنایت خاندان آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان اظهار داشت: این اقدام جنایتکارانه در حالی صورت گرفت که مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر آن سکوت کرده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی  تصریح کرد: به نظر می رسد به شهادت رساندن شیخ نمرناشی از خشم و عصبانیت رژیم آل سعود در پی شکست های متعدد در منطقه است.

وی ادامه داد: عربستان هر روز بیش از گذشته در باتلاق یمن فرو می رود، از سوئی در عراق و سوریه هم عملا ً توطئه هایش شکست خورده است. در جهان اسلام هم آبروئی دیگر برایشان نمانده است. لذا با این اقدام وحشیانه  می خواست عصیانیت خود را از ایران اسلامی و شیعیان نشان دهد که تقشه هایش را در منطقه نقش بر آب کرده اند.

نورزوی با بیان اینکه آل سعود به نیابت از صهیونیست ها  این جنایت را مرتکب شد،ادامه داد: صهیونیست ها با این اقدام که توسط آلت دست شان صورت گرفت، کینه و عداوت عمیق خود را  نسبت به مسلمانان راستین نشان دادند.

نماینده مردم علی آباد کتول ادامه داد: به نظر می رسد با شهادت آیت الله نمر موجب تحرک و انگیزه بیش از پیش شیعیان عربستان برای ادامه راه آیت الله نمر باشد.

وی در پایان بر اقدام متناسب وزارت خارجه در محکومیت این اقدام وحشیانه تاکید کرد و افزود : وزارت امور خارجه در اسرع وقت نسبت به این جنایت که موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و عزادار شدن امت مسلمان و ملت‌های منطقه شده پاسخ دهد و از تمامی ظرفیت‌های دستگاه دیپلماسی کشور برای افشای جنایت صورت گرفته و اعمال فشار بر رژیم جلاد آل سعود استفاده کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =