انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و اداره ارشاد خرم‌آباد

رئیس اداره ارشاد اسلامی خرم‌آباد گفت: تفاهم نامه همکاری در حوزه فرهنگی و هنری بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری خرم‌آباد منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،اعظم روانشاد با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور ایجاد و گسترش و همفکری و همکاری‌های فرهنگی و هنری تفاهم نامه‌ای بین این اداره و شهرداری خرم آباد به امضا رسید.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه طرفین از هیچ تلاشی برای گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری در راستای حل مشکلات و معضلات موجود در شهرستان خرم‌آباد دریغ نخواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد گفت: بر اساس این توافق‌نامه کار گروه‌های مشترک این بین ارشاد و شهرداری خرم‌آباد تشکیل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به تشکیل انجمن حقوق شهروندی اشاره کرد.

وی به دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای توزیع فقط فرهنگی بین شهروندان، ارتقا کیفیت محیط شهری، دسترسی همه شهروندان به فضاهای فرهنگی و آموزشی، ایجاد گنجینه آثار هنرمندان شاخص، ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری،نظارت بر کیفیت مجوز فعالیت کانون‌های تبلیغاتی و ... از موارد موجود در تفاهم نامه است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =