معاون وزیر راه وشهر سازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: گروه صنعتی آمیکو می تواند با توجه به پتانسیل های خود در ساخت تجهیزات صنایع حمل ونقل هوایی کشور و منطقه نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرآنلاین، «علی عابدزاده» در بازدید از غرفه شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) در دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با اعلام این مطلب افزود: بخش خصوصی باید نقش فعالی در صنعت حمل و نقل و سرمایه گذاری ها در این بخش داشته باشد و در این راستا گروه صنعتی آمیکو می تواند با توجه به پتانسیل های موجود خود در ساخت تجهیزات صنایع حمل ونقل هوایی کشور و منطقه نقش آفرین باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور با تامین زمینه ایمنی و امنیت هواپیمایی، به توسعه اقتصادی پایدار و افزایش رضایت عمومی از حمل و نقل هوایی کمک خواهد نمود تاکید کرد:
استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در دستور کار این سازمان قرار دارد.
غلامرضا صادقیان مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو) نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاون وزیر راه وشهر سازی در غرفه این شرکت گفت:گروه صنعتی آمیکو آمادگی و توانایی لازم در خصوص طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع حمل ونقل هوایی کشور را داراست و به زودی در این عرصه محصولات جدیدی را طراحی خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) با اشاره به تولید محصول جدید وانت پیکاپ دوکابین در این شرکت تصریح کرد: محصول جدید وانت پیکاپ دوکابین آمیکو با موتور یورو ۵ ،قدرت ۲۴۰۰ سی سی بوده و تنها خودروی ساخت داخل است که توانسته تمامی استانداردهای ۸۸ گانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.
صادقیان ادامه داد: در حال حاضر روزانه تعداد ۴۰ دستگاه از وانت پیکاپ جدید با تلاش کارکنان مجموعه گروه صنعتی آمیکو در این شرکت تولید میگردد که با توجه به برنامه های توسعه ای میزان تولید این محصول در آینده افزایش خواهد یافت.
گفتنی است دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات مسئول مرتبط با این حوزه یکشنبه (۲۶ آذرماه) در محل مصلی تهران افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۲۰۵ شرکت حضور دارند که اکثریت شرکت‌های حاضر از فعالان بخش خصوصی هستند. این نمایشگاه به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در محل مصلی امام خمینی برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =