بهره برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی آموزشگاهی در شهرکرد

ایرنا نوشت : نخستین زمین چمن مصنوعی آموزشگاهی چهارمحال و بختیاری در دبستان شاهد شهرکرد بهره برداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این زمین زمین چمن با 600متر مربع و بیش از 700میلیون ریال اعتبار در دبستان شاهد شهرکرد ایجاد شد.
بهروز امیدی افزود:توسعه فضای های ورزشی در مدارس به خصوص راه اندازی و ساخت و ساز سالن های ورزشی سرپوشیده و همچنین زمین های بازی از برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورس است.
وی گفت: افزایش تحرک بدنی و شور و نشاط بین دانش آموزان و برگزاری المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای دانش آموزی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 100هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان با هم به رقابت می پردازند.
خدایار قاسم پور افزود: المپیاد ورزش دانش آموزی در 4 مرحله بین کلاسی یا مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری در رشته های ورزشی درون مدرسه ای از جمله شنا، طناب زنی، شطرنج، دو و میدانی، بستکبال، فوتسال و فوتبال، تنیس روی میز، هندبال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه پارسال 90 هزار دانش آموز در این المپیادها در استان با هم به رقابت پرداختند، افزود: این المپیادها با هدف ایجاد تحرک و نشاط و شادابی در بین دانش آموزان برگزار می شود.
قاسم پور اظهارکرد، سال گذشته استان میزبان مرحله کشوری مسابقات ورزش دانش آموزی سراسر کشوری در رشته های شنا، بازی های بومی و محلی و وزنه برداری بود.
گفتنی است ، بیش از 168هزار و 400دانش آموز در یکهزار و 700 مدرسه مشغول تحصیل هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =