استاندار لرستان گفت:شایسته است با نگاه سیستمی در مسیر توسعه نظام گام برداریم و سلیقه‌ای عمل کردن باعث ایجاد انحراف از اهداف نظام می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در همایش فصلی ائمه جمعه استان با بیان اینکه همه عناصر نظام برای یک هدف مشخص تلاش و فعالیت می کنیم اظهار داشت: هر یک از ما بعنوان جزیی از یک سیستم با تعامل و همکاری برای پایداری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.

وی همکاری و همدلی میان عناصر نظام را ضروری دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث ایجاد رضایت میان مردم خواهد شد و این رضایتمندی پشتوانه‌ای محکم و پایدار برای نظام است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تضعیف یکدیگر به عدم توسعه نظام منجر خواهد شد و تعامل در نگاه سیستمی را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: نظام‌های اجتماعی و انسانی پیچیده ترین سیستم‌اند چرا که با مغز و تفکر انسان سرو کار دارد بنابراین سلیقه‌ای عمل کردن باعث ایجاد انحراف از اهداف نظام می شود.

وی در ادامه گفت: فرهنگ بخش بزرگ و مهم هر جامعه است که متولی قسمتی از آن دولت بوده اما بخش بیشتر آن مربوط به خارج از دولت و متولیان فرهنگی است.

دکتر خادمی در پایان با اشاره به اینکه اگر ضعفی وجود داشته باشد مربوط به کل سیستم است خاطر نشان کرد: همه ما باید با نگاه سیستمی و تقویت آن در مسیر توسعه نظام گام برداریم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =