۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰

آرزوهای بزرگی دارند که هر شب خوابش را می‌بینند؛ پسرکی که شاید رویای دکتر شدن دارد و دختری کوچک که خود را مهندسی موفق و خلاق می‌بیند. آن یکی می‌خواهد معلمی مهربان شود و دیگری خود را خلبانی بر فراز آسمان تجسم می‎کند.

 آرزوهایشان به نظر ما دست‌یافتنی هستند اما برای آن‌ها شاید خواب و خیالی کودکانه باقی بماند و سال‌ها بعد به خاطره‌ای دور بدل شود؛ آرزوی درس خواندن، مدرسه رفتن و در مدرسه ماندن، تلاش برای ساختن فردایی آن‌گونه که می‌خواهند.

این روزها بیش از 9 هزار دانش‌آموز با استعداد اما نیازمند، تحت پوشش بنیاد کودک هستند. آن‌ها به امید و با یاری حامیانشان توانسته‌اند هر روز به مدرسه بروند. اما این تمامی ماجرا نیست؛ نابغه‌های کوچک کشورمان کم نیستند، آینده‌سازانی که تک‌تک آن‌ها آینده درخشانی خواهند داشت، اگر همه ما پشت‌شان بایستیم و دلگرمشان کنیم به روزهای روشن آینده؛ باید قلم به دست‌شان دهیم و همراه‌شان شویم تا آن‌ها نیز مهر را با مهر آغاز کنند، به مدرسه بازگردند و با همدلی دستانی مهربان درس بخوانند و رویاهایشان را تحقق بخشند.

شرکت «آب‌های معدنی دماوند» نیز که همیشه دغدغه آموزش فرزندان ایران را داشته، این بار با بنیاد کودک همراه شده تا از دانش‌آموزان با استعداد ایرانی حمایت کند و سهمی در آموزش آن‌ها داشته باشد و در این راه، همه کسانی که دغدغه فردایی سرفراز برای سرزمین‌شان دارند را نیز به همراهی دعوت می‌کند. کمپین «سهم من از آموزش تو»، فرصتی است برای همراهی و همدلی تا دانش‌آموزان بیشتری بتوانند به مدرسه بازگردند.

در طول این کمپین دماوند بخشی از درآمد حاصل از فروش بسته‌های آب یک‌و‌نیم لیتری خود را که با بسته‌بندی خاص و برای این کمپین روانه بازار کرده، در اختیار بنیاد کودک قرار می‌دهد تا بنیاد بتواند برای تأمین کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایتش از این مبلغ بهره برده و رویای ماندن در مدرسه و ساختن فردایی روشن را برایشان دست‌یافتنی‌تر کند.

تداوم این راه به مشارکت همه ما نیاز دارد. با خرید هر بسته آب دماوند با کمپین حمایت از آموزش دانش‌آموزان بورسیه بنیاد کودک، همراه شویم تا مهرماه امسال هیچ دانش‌آموز با استعدادی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازنماند.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689972