رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر گفت: از شهرداران و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تقاضا دارم تا از امکانات بومی استفاده کنند و پول و منابع را در همین شهرها نگه‌دارند.

رضا صلبوخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: عملیات بهسازی جاده‌های شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر از اواخر سال جاری و بعد از اتمام پروژه گاز آغاز می‌شود.

وی افزود: پیش‌تر تصور می‌کردیم که این کار در سال 97 انجام شود اما با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و با تأمین اعتبار و مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان  این اتفاق در سال جاری رخ می‌دهد.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر با اشاره به زمان آغاز پروژه بهسازی جاده‌های شهرک صنعتی آبادان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این طرح از بهمن‌ماه آغاز شود.

صلبوخی همچنین تکمیل شبکه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر را جزو برنامه‌های آینده این مدیریت عنوان کرد.

وی با ابراز نگرانی از تعطیلی واحدهای تازه احیا شده، اعلام کرد: در این‌ باره به همکاری دیگر دستگاه‌ها احتیاج داریم تا خدمات اجرایی را به سطحی برسانیم که شاهد این اتفاق نباشیم.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر تصریح کرد: مسئولان شهری آبادان و خرمشهر بدانند که سرمایه‌گذاری در شهر یک فرصت استثنایی است و باید با تمام توان از این موضوع حمایت کنند.

صلبوخی عنوان کرد: امسال مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری نموده‌اند و لذا همان‌طوری که تمامی دستگاه‌های شهرستان در ایام نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و راهیان نور و هم‌وطنان عزیز همدست و همدل می‌شوند این حمایت و همدلی را برای 12 ماه سال در بخش صنعت و تولید ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه محصولاتی در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر تولید می‌شود که قابل‌استفاده در پروژه‌های عمرانی است، تصریح کرد: متأسفانه برخی سازمان‌ها و نهادها در آبادان و خرمشهر از تولیدات و محصولات بومی استفاده نمی‌کنند.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر گفت: برخی ادارات کالاهایی مانند لوله و اتصالات، کولر، جدول، کف‌پوش، مواد شوینده و غیره که در آبادان و خرمشهر تولید می‌شوند را از خارج استان خریداری می‌کنند.

صلبوخی تصریح کرد: از شهرداران و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تقاضا دارم  تا از امکانات بومی استفاده کنند و پول و منابع را در همین شهر نگه‌دارند.

وی بیان کرد: به ازای هر خریدی که از تولیدات این منطقه انجام می‌شود اشتغال حفظ‌ شده، چرخ صنعت چرخیده و توان اقتصادی شهر بیشتر می‌شود.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر گفت: تولیدات این منطقه دارای کیفیت مناسبی است به‌طوری‌که خریدهای دیگر شهرها از تولیدات شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر انجام می‌شود.

صلبوخی گفت: چنانچه مشکل کیفی در محصولات وجود داشته باشد نیز بیان شود تا این معایب توسط تولیدکنندگان برطرف شده و کیفیت تولید نیز افزایش پیدا کند و قطعاً واحدهای تولیدی نیز از این امر استقبال خواهند کرد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند با تعامل و همدلی تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌های صنعتی در مسیر رفع موانع تولید و حمایت از صنعت انجام می‌دهند.

 

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =