برترین های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برترین بخش های مختلف این رویداد مهم هنری را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ داوران مسابقه تئاتر بین المللی کودک و نوجوان، برترین های این دوره را طی مراسمی که در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد، معرفی کردند.

در این مراسم که نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید، به ترتیب در بخش موسیقی، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از گروه موسیقی نمایش «نوازنده کوچک» از کشور کره جنوبی تقدیر کرد.

آثار برگزیده:
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش به «پائولو کولتا» برای موسیقی نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از «بیانگ ووک چو» برای طراحی صحنه نمایش «نوازنده کوچک» از کره جنوبی تقدیر کرد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش نیز به «روبرتا دوری بودو» برای طراحی صحنه نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا تقدیم شد.

در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از بازیگران ذیل تقدیر کرد:
- «محمود تیموری» برای بازی در نمایش «من و در لجباز» از ایران
- «ابراهیم رحمانی» برای بازی در نمایش «بچه های خاکستری» از ایران

برگزیده های بخش بازیگری مرد:
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش به «لوکا پاستور» برای بازی در نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا اهداء شد

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از بازیگران ذیل تقدیر کرد:
- «مینووش رحیمیان» برای بازی در نمایش «ماه پیشونی» از ایران
- «میانگ کیم» برای بازی در نمایش «نوازنده کوچک» از کره جنوبی
- «ماریا فرانچسکا» برای بازی در نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا

برگزیده های بازیگری زن:هیئت داوران در این بخش چشم امید به آینده دارد.

در بخش نمایشنامه نویسی، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از «امید نیاز» برای نگارش نمایشنامه «بچه های خاکستری» از ایران تقدیر کرد.

برگزیده:
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش به «تونیو دی نیتو» برای نگارش نمایشنامه «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا اهداء شد.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از «کیل جون لی» برای کارگردانی نمایش «نوازنده کوچک» از کره جنوبی تقدیر کرد.

برگزیده:
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش به «تونیو دی نیتو» برای کارگردانی نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا اهداء شد.

نمایش برگزیده
هیئت داوران به اتفاق آراء نمایش «دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از کشور ایتالیا را با اهداء تندیس جشنواره به عنوان نمایش برگزیده مسابقه بین الملل بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی کردند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =