ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: برخوردهای قهرآمیز و خشن در مواجهه با تخلفات اقتصادی موجب فرار سرمایه و عدم ترغیب فعالان اقتصادی در بازار می‌شود.

حجت الاسلام سید محمود علوی در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با محوریت معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکل تولید و اشتغال باید در جهت امنیت سرمایه داری گام برداریم و از راه کارهایی که به سرمایه گذاری لطمه می زند پرهیز کنیم. سرمایه داران باید احساس حرمت کنند، آنان می توانند فرصت های شغلی زیادی را برای افراد بیکار در جامعه ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش اقتصادی را مقاوم دانست که در آن فساد نباشد و با اشاره به وجود نحله ها و جریان های مختلف سیاسی و مذهبی در جامعه گفت: بر اساس آموزه های قرآن و نظام اسلامی باید عدالت و امنیت را برای همگان برقرار کنیم. وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با به کار گیری روش های عالمانه از بروز چالش و اختلافات جلوگیری می کند. رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای سطح امنیت اقتصادی است.

حجت الاسلام علوی افزود: وجود امنیت از ویژگی جامعه مهدویت است. شرط تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی است و باید از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری حمایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار گفت: صاحبان سرمایه در صورت وجود امنیت پا به عرصه می گذارند.
27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =