مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اینکه ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل احداث می‌شود گفت: با تلاش‌های ناوگان حمل و نقل عمومی استان در هشت ماهه نخست امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ذعلی رحمتی در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی نقش مهم و بسزایی در جابه‌جایی مسافران ایفا می‌کند که ساماندهی و رفع مشکلات پایانه مسافربری در راستای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 52 شرکت حمل‌ و نقل مسافر در پایانه مسافربری اردبیل بیان کرد: در این پایانه 400 دستگاه اتوبوس، 200 دستگاه مینی‌بوس و 520 دستگاه سواری در زمینه جابه‌جایی مسافران در اردبیل مشارکت و همکاری دارند که با تلاش‌های این ناوگان در هشت ماهه نخست امسال یک میلیون و 300 هزار نفر مسافر در استان اردبیل جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انتقال پایانه مسافربری اردبیل خبر داد و گفت: احداث پایانه مسافربری جدید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در چهار کیلومتری جاده اردبیل به خلخال در دستور کار بوده و با جدیت دنبال می‌شود که تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر زمینه عملیاتی شدن این پروژه را فراهم آوریم.

رحمتی پایانه مسافربری فعلی در اردبیل را جوابگوی نیازهای فعلی حوزه حمل و نقل در اردبیل ندانست و بیان کرد: این پایانه با توجه به اینکه در داخل محدوده شهری واقع شده سبب به وجود آمدن مشکلات و نارسایی‌هایی می‌شود که باراه‌اندازی پایانه جدید می‌توانیم از مشکلات و نارضایتی‌ها در این حوزه کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه ساخت و سازها در محدوده ترمینال فعلی، احداث ترمینال جدید تا حدود زیادی به کاهش ترافیک در منطقه کمک خواهد کرد که با توجه به مزایای و ثمرات مثبت راه‌اندازی این پروژه در سال‌های اخیر در دستور کار و مورد تاکید است که تلاش و جدیت لازم را در زمینه راه‌اندازی آن انجام خواهیم داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی 12 مجمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده‌های استان اظهار کرد: افزایش تعداد این مجتمع‌ها در دستور کار بوده که در همین راستا 6 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل احداث می‌شود که عملیات اجرایی آنها در حال حاضر جریان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =