داتیس خودرو، به عرصه تولید کنندگان خودرو می‌پیوندد

با تلاس ویژه مسئولان شرکت داتیس خودرو، این شرکت بزودی به جمع تولید کنندگان خودرو می‌پیوندد.

حال داتیس خودرو به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در بخش خصوصی، از سرمایه گذاری مشترک خود با یکی از خودروسازان مطرح دنیا در آینده ای نزدیک خبر می دهد.

میلاد علینقی مدیرعامل شرکت داتیس خودرو که پیش از این کار خود را با ارائه خدمات تخصصی تعمیرگاهی به خودروهای هیبریدی در کشور آغاز کرده بود با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست و کاهش آلاینده های هوا به ویژه در کلانشهرها از اولویت های داتیس خودرو است می گوید: برای تحقق شهری پاک و عاری از آلودگی، توسعه  حمل و نقل پاک و فراهم آوردن زیر ساخت های خدماتی برای استفاده راحت تر از خودروهای هیبریدی برای مردم و دستگاههای دولتی از اولویت های داتیس خودرو بوده است و در ادامه  این مسیر ارائه موتورسیکلت های هیبریدی و برقی نیز با بالا ترین کیفیت ممکن  به عنوان بخشی از نقشه راه داتیس خودرو برای توسعه حمل و نقل پاک در کشور تعیین شده است.

علینقی که پیش از این با اخذ نمایندگی انحصاری از ولوو هیکو اسپورتیو، انحصار واردات سواری های ولوو در ایران را در اختیار گرفته بود از گام بلند این مجموعه خودرویی برای تولید مشترک خودرو در ایران خبر می دهد و می گوید: داتیس خودرو در گام اول واردات خودرو در قالب cbu را در دستور کار خود قرار داد و با اولویت ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به خودروهای وارداتی فصل جدیدی را در بازار خودروهای خارجی در کشور باز کرد. پس از آن داتیس خودرو با اخذ نمایندگی انحصاری واردات ولوو به کشور زمینه ورود آخرین مدل های ولوو به ایران را با ضمانت ارائه خدمات مناسب باز کرد.

علینقی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال و تولید در کشور، گام سوم مجموعه داتیس خودرو برای فعالیت در بازار خودروی کشور را ایجاد خط تولید و مونتاژ یکی از برندهای روز دنیا اعلام می کند و می گوید: اقدامات نهایی برای عقد قرار داد تولید مشترک در ایران با یکی از خودروسازان مطرح دنیا انجام شده و تولیدات داتیس خودرو از نیمه اول سال آینده وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل داتیس خودرو چهارمین گام این شرکت برای ماندگاری در عرصه خودرویی کشور را، تولید مشترک با استفاده ازسرمایه گذاری مشترک داتیس خودرو و شریک خارجی خود اعلام کرد و گفت: فاز بعدی تولید خودرو در کشور از طریق سرمایه گذاری مشترک، توسعه خواهد یافت و محصولات تولیدی در ایران به عنوان محصول صادراتی این کمپانی در بازارهای منطقه ای عرضه خواهد شد.

علینقی ضمن تاکید بر اینکه قرار داد تولید مشترک داتیس خودرو با این خودروساز نهایی شده است می گوید: درآینده ای نزدیک جزئیات این همکاری مشترک اعلام و محصولات تولیدی داتیس خودرو برای ورود به بازار معرفی خواهند شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710986