۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تصادف دو کامیون باهم یک کشته داشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته و در دو حادثه رانندگی، 4 نفر در جاده های استان کشته و مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته و در دو حادثه رانندگی 2 نفر در جاده های استان کشته و 2 نفر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: شب گذشته در جاده فرعی قهاوند، دو کامیون و یک موتورسیکلت با هم برخورد کردند که در این حادثه راننده یکی از کامیون ها در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: در این حادثه و بر اثر انحراف به چپ دو دستگاه کامیون از جاده، این دو خودرو با یکدیگر برخورد کردند، راکب موتورسیکلت نیز در اثر برخورد وسیله نقلیه‌اش به این خودروها دچار جراحت شد اما خوشبختانه مشکل خاصی برای وی پیش نیامد.

وی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: ساعت 13:30 ظهر دیروز در محور همدان به تهران، یک دستگاه پراید از جاده خارج و واژگون می شود که بعد از واژگونی با تیر چراغ برق حاشیه جاده برخورد کرده و دچار آتش سوزی می شود.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این حادثه بر اثر اصابت پراید با تیر برق و قبل از ایجاد آتش سوزی راننده پراید جان خود را از دست داد.

وی افزود: با توجه به آتش سوزی خودرو، جنازه نسوخته و علت مرگ را نمی‌توان سوختگی اعلام کرد و احتمالا شدت ضربه سبب مرگ آنی راننده شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =