۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادعای یکی از خبرگزاری‌ها را مبنی بر واردات دارو از اسراییل و ورود مجلس برای تحقیق و تفحص رد کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حيدرعلي عابدی، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: به خبرنگار يك خبرگزاری گفتم هیچ یک از منابع رسمی در کشور چنین اقدامی را انجام نمی‌دهد و خبرنگار پرسید که اگر چنین دارویی در بازار باشد تکلیف چیست که من گفتم این داروها حتما از راه غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده و باید با شدت با آنها برخورد شود.

او ادامه داد: من به مسئولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ایمان دارم و مطمئنم که چنین کاری از سوی سازمان غذا و دارو و مبادی رسمی انجام نمی‌شود و متاسفانه این خبرنگار، برداشت خود را به عنوان سخنان بنده و تیتر خبر منتشر کرده است و اینکه از قول بنده گفته شده سرنخ‌هایی وجود دارد خلاف واقع است.

اين نماينده مجلس تاكيد كرد: به هیچ عنوان امکان ندارد که داروی اسراییلی از راه قانونی وارد کشور شده باشد و در صورت ورود غیرقانونی باید با افرادی که در این زمینه سستی کرده باشند، برخورد شود.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =